9 Reacties

3 maanden geleden

Nu 7w enorm last van misselijkheid en kokhalzen

3 maanden geleden

Morgen! Nou het is dat ik a.s. vrijdag mn echo heb en hoop dat die positief is, maar ik voel ook helemaal niks. Gevoelige tepels en wat vermoeider dan normaal, maar verder niks. Dus afwachten.

3 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde! Gevoelige borsten, opgeblazen gevoel af en toe, vaker plassen, moe, maar allemaal niet heel storend. Ik prijs mezelf er maar gelukkig mee dat ik (nog) niet misselijk ben 馃檹馃徎 Hopelijk blijft het zo. Ook bij jou! X

3 maanden geleden

Ik heb al een paar weken last van mijn tepels en mijn borsten zijn opgezwollen. Ook obstipatie waarmee ik bekend ben en wat vlagen misselijkheid maar dit komt vooral na het eten. Mijn koffie proeft anders en ik ruik dingen sterker. Ook best vermoeid. Sinds vandaag (ongeveer 5 weken nu) heb ik menstruatie krampen en voel ik een soort wee毛n gevoel in mijn bovenbenen. Bijna alle symptomen herken ik uit mijn eerste zwangerschap maar ik ervaar het nu wel met meer energie.

3 maanden geleden

Ik ben nu 4+5 en het valt ook allemaal wel mee, maar ik voel me zeker anders. Eten ruikt en smaakt anders, moe, pijnlijke borsten, continu een beetje zwaar gevoel in m鈥檔 onderbuik, en minder trek. Hoop ook dat het hierbij blijft!

3 maanden geleden

Reactie op MilaLou

Morgen! Nou het is dat ik a.s. vrijdag mn echo heb en hoop dat die positie ...
Komt vast helemaal goed! Geluk voor jou 馃崁

3 maanden geleden

Reactie op evvs18

Ik heb precies hetzelfde! Gevoelige borsten, opgeblazen gevoel af en toe, v ...
Hoop dat dit voor ons beiden zo blijft! 馃崁

3 maanden geleden

Reactie op Joycester

Ik ben nu 4+5 en het valt ook allemaal wel mee, maar ik voel me zeker ander ...
Ja dat heb ik ook wel, dat zware gevoel in mijn onderbuik en voel mij ook zeker anders. Maar niks heftigs gelukkig

3 maanden geleden

Ik heb echt een dikke buik gekregen. (Lijk wel 5 maand zwanger ofzo terwijl ik nog maar netttt zwanger ben) en sinds gisteren gevoelige borsten