9 Reacties

3 maanden geleden

Hoi Amy, gefeliciteerd! Ik zit precies in hetzelfde schuitje. Als mijn berekening klopt 6 weken en 3 dagen. Ik heb ook last gehad van een paar dagen lichte bloeding, en 1 x stolsels waar ik van schrok. Op internet lees ik dat het innestelingebloeding is. Ook heb ik erg last van gevoelige borsten, tepels - soms misselijk maar verder geen buik of rug pijn. Is onschuldig wat ik lees op internet.

3 maanden geleden

Ik ben 5 weken en 3 dagen, heb op de eerste dag waarop ik moest menstrueren ook beetje bloed gehad. Maar sinds vandaag ook misselijk en super pijnlijke borsten. Heb woensdag mijn 1e echo spannend! Heb wel een miskraam gehad in het verleden een missed abortion met 9 weken maar toen waren al mijn symtomen ook al weg. Niet meer misselijk en ook geen pijnlijke borsten meer. Toen dacht ik zo dat is lekker! Maar toen zagen we pas bij de echo dat dat geen goed teken was. Ik denk zodra je nog goede symptomen heb dat het goed gaat…

3 maanden geleden

Ik ben 6w+3d en heb dit gisteren ook gehad.. uiteindelijk werd het een beetje helderbloed waardoor ik nog meer ging stressen, uiteindelijk toch maar de vk gebeld en gelukkig mochten we langskomen. Ze heeft het met een uitwendige echo niet kunnen vinden, uiteindelijk inwendig gedaan, toen zagen we iets heel kleins! Vk gaf aan dat het een innestelingsbloeding kan zijn.. ik dacht dat dat allang gebeurd zou zijn? Vandaag is de kleur donkerbruin geworden. Heb officieel 30-7 mn 1e echo. Ben zo benieuwd!

3 maanden geleden

Hoi, ik heb hetzelfde gehad. Nu 6+4. Vorige week maandag en vrijdag kortdurende kramp in baarmoeder met als gevolg wat helder bloedverlies. Daarna ook direct gestopt en weer een rustige buik. Verder wel zwangerschapssymptomen. Vrijdag vitaliteitsecho , spannend... toch heb ik er een goed gevoel over. Vk gebeld en bloedverlies mag er gewoon bij horen

3 maanden geleden

Ik maak dit nu ook mee, maar is niet alleen bij afvegen. Kunnen jullie mij vertellen hoe stolsels eruit zien? Ik denk dat ik ook stukjes weefsel heb verloren.

2 maanden geleden

Bedankt allemaal voor jullie berichten 🫶🏼

2 maanden geleden

Niet om jullie bang te maken, maar stolsels verliezen is niet normaal. Bloedverlies komt daarentegen wel veel voor. Dat er nog positieve testen zijn zegt niet veel aangezien het hcg hormoon langere tijd in je lichaam blijft (ook na miskraam, helaas zelf 3 x meegemaakt) Hierdoor zeggen symptomen van zwangerschap hebben ook niet alles, want die worden veroorzaakt door het hcg hormoon wat dus niet direct je lichaam uit is. Ik wens iedereen een goede echo toe! 🙏🏻

2 maanden geleden

Reactie op Ooievaar1234

Niet om jullie bang te maken, maar stolsels verliezen is niet normaal. Bloe ...
Fijn hoe je het uitlegt! Is het bij jou na de 3 miskramen goedgekomen?

2 maanden geleden

Ik heb ook veel bloedverlies gehad (en nog steeds wel dagelijks wat oud bloed) en heb afgelopen dinsdag een goede echo gehad. Het was bij mij een tweeling en eentje heeft het niet overleefd dus daar is mijn bloedverlies van. Ik verloor/verlies geen stolsels wel 3x veel helderrood bloedverlies gehad. Ik hoop dat je een goede echo krijgt! 🤞