6 Reacties

3 maanden geleden

Hi Amy, misschien een too much info vraag, maar kan je je herinneren of het bloed vegen wellicht na de harde ontlasting was? Ik heb dit zelf namelijk twee keer gehad toen ik 4 weken was. Naar aanleiding daarvan met de verloskundige gebeld. Die gaf aan dat het heel normaal is om na 💩 soms bloed te vegen aan de voorkant in het begin van je zwangerschap. Ik ben nu bijna 6 weken en heb het nu dus al 2 weken niet meer gehad. Ik zou zeggen, bij twijfel, bel je verloskundige!

3 maanden geleden

En wat voor kleur was het bloed?

3 maanden geleden

Reactie op stephaniee1993

Hi Amy, misschien een too much info vraag, maar kan je je herinneren of het ...
Hee! Ik had toen geen ontlasting. Heb zelfs dunne ontlasting steeds. Heb al met de vk overlegd en die gaf ook aan hou het in de gaten zodra het blijft bloeden en kramp erbij, dan weer bellen. maar dat is niet gebeurd.

3 maanden geleden

Reactie op stephaniee1993

En wat voor kleur was het bloed?
Het afvegen is soort slijmachtig licht rood bloed, gepaard met de stolsels, deze zijn donker rood

3 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad, met best veel bloed. Een vroege echo gehad en daar was een kloppend hartje te zien. Alles zag er goed uit. Bloedverlies blijft onverklaarbaar. Het hoeft gelukkig niet altijd iets slechts te betekenen. Uiteraard is het bij iedereen anders en blijft het spannend. Ik hoop dat het bij jou ook goed komt!

2 maanden geleden

Bedankt allemaal voor jullie berichten 🫶🏼