Hoihoi, vandaag ben ik 6w5d zwanger.
Vorige week vrijdag een kleine bloeding gehad, dag erna met ochtendurine getest CB wekenindicator en action early, beide positief. CB gaf 2-3 weken aan. Helemaal verbaasd want ik dacht nog gemenstrueerd te hebben van 6-10 juli ( heb altijd lichte menstruatie's, menstruatie daarvoor was van 10-14 juni en klopte met mijn 26/27 dagen cyclus steeds)
Gelijk spoedlijn gebeld ivm fraxiparine die ik moet spuiten bij een zwangerschap. En daar moest ik direct mee beginnen. Dus nu braaf elke avond spuiten.
Dinsdag met ochtendurine getest met een CB en action early en weer beide positief maar de CB gaf nu aan 1-2 weken. Dit gaf al wat stress..
Had enkel wat gevoelige borsten van maandag tot donderdag. Vrijdag niet meer. Dus ik gestrest. Vorige keer in mijn zwangerschap geëindigd in een MA , ook toen mijn enige symptoom van gevoelige borsten opeens verdwenen.
Vandaag dus getest met middagurine. Een action early, normale kruidvat test en een kruidvat met wekenindicator. Tot grote shock; amper wat te zien.
Ik ben dus ontzettend verdrietig want ik denk al te weten waar dit heen gaat. Ik ga morgenochtend direct dezelfde testen nog een keer herhalen.
Maandag heb ik de afspraak staan voor de vitaliteitsecho en bereid me op het ergste voor. Iemand toch positieve ervaring gehad na een soortgelijk verhaal?
Foto's bijgevoegd. Linksboven 1e testen zaterdag, rechtsboven testen dinsdagochtend, onderste 3 testen vanmiddag.