11 Reacties
3 maanden geleden
Ben za 9 weken en herken het zo erg. Van 11 tot 17 ben ik echt helemaal gaar nu, licht misselijk, wil eigenlijk alleen maar slapen alsof ik ziek ben, maar werk + peuter dus niet mogelijk. Hoop snel mijn energie weer terug te krijgen voel me echt een moeie bejaarde
3 maanden geleden
Hier nu 9+3 en zwanger van een tweeling. De afgelopen weken ook steeds last gehad van misselijkheid en duizeligheid, al hoefde ik niet te spugen. Nu voel ik me sinds gister ineens een stuk beter! Hopelijk blijft het zo. Het is zo fijn om me weer een beetje 'mezelf' te voelen! Ik duim voor jullie dat je morgen wakker wordt en mag denken yess ik voel me goed! Dat moment komt gauw genoeg! (En maar hopen dat het zo blijft... 😅)
3 maanden geleden
Ik ben ook aan het aftellen...10+2 vandaag en voel me nogsteeds echt vreselijk misselijk en vermoeid. Hier ook nog 2 kids dus kan lastig rusten...we moeten het er maar voor over hebben maar is niet altijd makkelijk, zijn lange dagen nu... hopelijk gaat het snel beter 🍀🍀🍀
3 maanden geleden
Hier nu 9+4 en ik voel me sinds 6 weken écht ellendig! Nu sinds 2 dagen ook écht ziek met koorts... t voelt als overreden te zijn door een vrachtwagen. Gelukkig is mn dochtertje van 4 enorm flexibel en geniet ze extra van de tv🤭 "mama, blijf jij zo? Want nu mag ik langer tv kijken dan normaal!"
Nou meid, ik hoop t niet! Maar voor nu; paracetamol, zakdoekjes, extra water en de termometer. Op de bank met n deken en een leuke musical op tv. We komen de dag wel weer door.
Vooral toegeven😘