10 Reacties

4 weken geleden

Hier 4 boventandjes die gelijk door zijn gekomen. Ik zou gewoon een zetpil geven als hij erg onrustig/ontroostbaar is dat heb ik ook met mijn zoontje gedaan. Hij krijgt nu z’n 3e ondertandje en is ook wat uit z’n doen maar die boventandjes waren pijnlijker voor hem. Hij had er ook best wel lang last van! Heb ook tandgel gebruikt maar had niet zo’n effect.

4 weken geleden

Ja hier ook heeft veel meer last dan ondertandjes en elke 90 min wakker in de nacht

3 weken geleden

Hier drie dagen koorts 39° en al een aantal dagen 5 keer per nacht wakker. Veel heftiger dan ondertandjes. Mama inmiddels ook ziek van het slaaptekort

2 weken geleden

Ondertandjes bijna nergens last van en nu boventandjes pff drama! Zoveel huilen uit het niets, echt zielig

2 weken geleden

Hier ook doorkomende tandjes, vannacht om de 1,5 uur wakker geweest 🫠😩

2 weken geleden

Reactie op Ummie99

Hier ook doorkomende tandjes, vannacht om de 1,5 uur wakker geweest 🫠😩
Boventandjes^

2 weken geleden

Onze was ook even pittig afgelopen week, maaaar vandaag haar twee boventandjes gespot en ze was ook weer helemaal vrolijk vandaag, dus ik denk dat we er vanaf zijn 😍❤️

gisteren

Reactie op beaq

Hier drie dagen koorts 39° en al een aantal dagen 5 keer per nacht wakker. ...
Hoe gaat het nu?? ik zit hier nu midden in, haar tandvlees is dik en geen idee wanneer ze eruit gaan komen.. hoelang duurde het bij jou?

11 uur geleden

Reactie op beaq

Hier drie dagen koorts 39° en al een aantal dagen 5 keer per nacht wakker. ...
Hier dit 1.5 week gehad, gelukkig maar 4 dagen koorts, maar nog steeds geen tandjes in zicht🫠

8 uur geleden

Zojuist nog gehad! Ik zie de twee boventandjes zitten en hij kwijlt een zwembad sinds vandaag. Sinds vorige week enorm vervelend met in slaap brengen voor de nacht. Vandaag 1 uur en 45 minuten bezig geweest… Werd er niet goed van 🫠