Mamas,
Hoe hebben jullie deze periode ervaren? Me zoontje is sinds 2 dagen om alles aan het huilen aan een stuk door.
Ze boven tanden zijn doorgekomen. Ook in de nacht soms zomaar wakker terwijl hij een goeie slaper was. Hebben meer mamas ervaring met dit?
Hier 4 boventandjes die gelijk door zijn gekomen. Ik zou gewoon een zetpil geven als hij erg onrustig/ontroostbaar is dat heb ik ook met mijn zoontje gedaan. Hij krijgt nu z’n 3e ondertandje en is ook wat uit z’n doen maar die boventandjes waren pijnlijker voor hem. Hij had er ook best wel lang last van! Heb ook tandgel gebruikt maar had niet zo’n effect.
Onze was ook even pittig afgelopen week, maaaar vandaag haar twee boventandjes gespot en ze was ook weer helemaal vrolijk vandaag, dus ik denk dat we er vanaf zijn 😍❤️
Zojuist nog gehad! Ik zie de twee boventandjes zitten en hij kwijlt een zwembad sinds vandaag. Sinds vorige week enorm vervelend met in slaap brengen voor de nacht. Vandaag 1 uur en 45 minuten bezig geweest… Werd er niet goed van 🫠