26 Reacties

één maand geleden

Reactie op APM

Heb voor woensdag een afspraak staan bij de gynaecoloog. Afwachten...
Spannend!!!

één maand geleden

Reactie op Nalexi

Wat een heftig en verdrietig verhaal zeg!! Ik leef met je mee 🌸 Heb je nog ...
Hoe is het nu met jou Nalexi?

één maand geleden

Alles nog steeds rustig. Gisteren alleen heel lichtroze bij afvegen maar is nu helemaal niet meer aan de orde. Pff om gek van te worden. Kan iets meer eten als vorige week, maar nog steeds misselijk zere borsten. Morgen de afspraak met de gynaecoloog, vind het wel spannend...

één maand geleden

Succes vandaag!!

één maand geleden

Nou eigenlijk zoals wel verwacht was er nu ook op de (inwendige) echo geen kloppend hartje te zien. Gynaecoloog stelde voor om de tabletten te gaan gebruiken, want gezien er nu na 3 weken nog niets op gang is gekomen verwacht hij dit ook niet. Dus tabletten mee naar huis, maar oh wat zie ik er tegenop om die te gebruiken..... Nog even bedenken wat handig is welke dag en tijd 😒

één maand geleden

Och toch… wat een naar bericht. Ook al was het je verteld, ik had nog zo de hoop voor je 😔 Ik zou zeggen, volg je gevoel betreft die tabletten. Je zal er nooit een helemaal goed gevoel bij krijgen waarschijnlijk, maar je zou jezelf nog wel even een dagje de tijd kunnen geven om de omschakeling te maken. En verder komt het gevolg van de tabletten toch nooit goed uit denk ik 😓 Heel veel sterkte!! Gun jezelf de tijd om alles een plekje te geven.