8 Reacties

3 maanden geleden

Bij dit soort klachten gelijk ze verloskundige bellen!! Zij kunnen je geruststellen of vragen of je even langs wil komen!! Als je dit doorgeeft bij je praktijk en zegt dat je je zorgen maakt, zullen ze je vast vragen om langs te komen 😄. Succes

3 maanden geleden

Reactie op EvaSenna

Bij dit soort klachten gelijk ze verloskundige bellen!! Zij kunnen je geru ...
Ik heb de 1e echo in het ziekenhuis gehad ivm ons traject. De 8 weken echo krijg ik dinsdag bij de verloskundige zelf, en dan gelijk de intake. Dus ik ben zelf nog niet bij de verloskundige geweest. Ik vind het dus ook gek om dan vandaag de spoedlijn te bellen van hun om dit te vertellen.. terwijl ik daar nog niet ben geweest ook. 😳

3 maanden geleden

Reactie op Hopefaithlove

Ik heb de 1e echo in het ziekenhuis gehad ivm ons traject. De 8 weken echo ...
Helemaal niet gek en gewoon doen! Better safe than sorry

3 maanden geleden

Als het nu voorbij is zou ik me niet te veel zorgen maken. Volgens mij kunnen dit je darmen zijn geweest, ik kan hier ook echt enorm veel buikpijn van hebben tijdens een zwangerschap. Soms krijg ik ook krampen in mijn baarmoeder doordat mijn darmen dit prikkelen. Maar ik zou voor alle zekerheid bellen, want ik zeg wel dat dit zou kunnen maar zeker ben ik natuurlijk niet. Dat het is weggetrokken is alleszins positief. Sterkte ik hoop dat je snel op je gemak gesteld bent!

3 maanden geleden

Reactie op Hopefaithlove

Ik heb de 1e echo in het ziekenhuis gehad ivm ons traject. De 8 weken echo ...
Ik zou t gewoon doen!! Of het ziekenhuis bellen.

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Als het nu voorbij is zou ik me niet te veel zorgen maken. Volgens mij kunn ...
Ik ga nog even iets toevoegen aan mijn eigen opmerking: deze avond lag ik zelf krom van de buikpijn, ik ben vandaag ook 8 weken zwanger. Wist niet waar ik het had, zei tegen m’n man als dit blijft duren zal ik moeten bellen want ik hield het niet uit. Mijn man moest de pijn wegmasseren in m’n onderrug want die deed dus ook veel pijn. Het waren echt heel felle krampen. Plots was het duidelijk dat dit dus door mijn darmen kwam want ik had hele erge (sorry) diarree! Dus hiermee nogmaals bevestiging dat dit dus echt wel van je darmen kan komen. Het was daarna ook gewoon over! Ik hoop dat je een beetje gerust gesteld bent, wat niet wil zeggen dat je niet meer even moet bellen natuurlijk!

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Ik ga nog even iets toevoegen aan mijn eigen opmerking: deze avond lag ik z ...
Ik was al naar het toilet geweest, en had ook geen diarree. Het voelde echt als menstruatie achtige krampen maar dan x10.. ik heb het niet meer gehad dus ik ga er vanuit dat het nog oke is.... Heb morgen de echo bij de verloskundige, waar ik nu even extra zenuwachtig voor ben😳😳

2 maanden geleden

Reactie op Hopefaithlove

Ik was al naar het toilet geweest, en had ook geen diarree. Het voelde echt ...
wat heftig, helaas herken ik het wel... hoe is het gegaan bij de verloskundige?