Ik ben morgen 37+4 en twijfel om morgen een paar uurtjes naar de 9 maanden beurs te gaan... behalve dat ik ontzettend beurs ben van onder... liezen etc. Ik waggel... maar verder nog wel oke... help me outtt
Ik ben zaterdag 37 weken en ga morgenavond ook. Het gaat denk ik voornamelijk veel rusten zijn en toiletbezoekjes, maar wil er toch graag heen. Ik begreep dat er een hal is met voornamelijk kinderwagens/bolderkarren, en dat ga ik skippen omdat ik het niet nodig heb.
Ben benieuwd hoe het gaat zijn.
Zou best kunnen dat ik dat was 🫣
Ik kreeg inderdaad een mail dat reservere ...
Weet geen naam meer haha! Bizar, want de foto die ik net heb gedeeld stuurde ze mij gisterenmorgen. Misschien kijken ze per dag hoeveel rolstoelen ze beschikbaar hebben ofzo? Geen idee
Ik ben net geweest om 19:00. Zat om 20;00 weer in de auto haha. Ik ben 37+1! Ik vond het te druk en niet zo mijn ding, en ik heb het meeste al! Ik kreeg na dat uurtje ook last van mijn onderrug etc. Dus was er klaar mee met warmte en al die mensen🤭
Ik ben gisteren avond geweest met 35+6 en vond echt niet te moeite waard. N ...
Negenmaandenbeurs was. Tenzij je nog een hoop moet hebben is het misschien leuk te gaan. Maar geen leuke gratis dingen of hele bijzondere acties vond ik. Maar dat is persoonlijk