10 Reacties

3 maanden geleden

Ze hebben daar rolstoelen staan die je kunt lenen, dat zou je kunnen overwegen?

3 maanden geleden

Ik ben zaterdag 37 weken en ga morgenavond ook. Het gaat denk ik voornamelijk veel rusten zijn en toiletbezoekjes, maar wil er toch graag heen. Ik begreep dat er een hal is met voornamelijk kinderwagens/bolderkarren, en dat ga ik skippen omdat ik het niet nodig heb. Ben benieuwd hoe het gaat zijn.

3 maanden geleden

Reactie op AnyaE

Ze hebben daar rolstoelen staan die je kunt lenen, dat zou je kunnen overwe ...
Iemand hier zei gisteren dat het reserveren van een rolstoel niet meer mogelijk was? Geen idee, of dat voor morgen ook geldt.

3 maanden geleden

Ik zal deze delen, mocht iemand het nodig hebben. Weet niet of het mogelijk is om het te reserveren.

3 maanden geleden

Reactie op DYE41

Iemand hier zei gisteren dat het reserveren van een rolstoel niet meer moge ...
Zou best kunnen dat ik dat was 🫣 Ik kreeg inderdaad een mail dat reserveren niet meer mogelijk was 😅

3 maanden geleden

Reactie op Kelies

Zou best kunnen dat ik dat was 🫣 Ik kreeg inderdaad een mail dat reservere ...
Weet geen naam meer haha! Bizar, want de foto die ik net heb gedeeld stuurde ze mij gisterenmorgen. Misschien kijken ze per dag hoeveel rolstoelen ze beschikbaar hebben ofzo? Geen idee

3 maanden geleden

Ik ben net geweest om 19:00. Zat om 20;00 weer in de auto haha. Ik ben 37+1! Ik vond het te druk en niet zo mijn ding, en ik heb het meeste al! Ik kreeg na dat uurtje ook last van mijn onderrug etc. Dus was er klaar mee met warmte en al die mensen🤭

3 maanden geleden

Reactie op lois94xxx

Ik ben net geweest om 19:00. Zat om 20;00 weer in de auto haha. Ik ben 37+1 ...
Haha dat kan natuurlijk ook!! Ik bekijk het inderdaad ook even! Was het zo druk?

3 maanden geleden

Ik ben gisteren avond geweest met 35+6 en vond echt niet te moeite waard. Niet meer zoals vroeger de me

3 maanden geleden

Reactie op 🌻.

Ik ben gisteren avond geweest met 35+6 en vond echt niet te moeite waard. N ...
Negenmaandenbeurs was. Tenzij je nog een hoop moet hebben is het misschien leuk te gaan. Maar geen leuke gratis dingen of hele bijzondere acties vond ik. Maar dat is persoonlijk