24 Reacties

2 maanden geleden

Medicatie voor misselijkheid halen kan gewoon bij de drogist of via je huisarts

2 maanden geleden

Op wat voor tijdstip vlieg je? Niet ideaal maar je kan kotszakjes meenemen. En even kijken of je ergens vooraan of achteraan mag zitten zodat je meer rust hebt. Kan gewoon even overleggen met vliegmaatschappij. Zij kunnen je goed informeren. Toevallig ga ik 26 september naar turkije. Dan ben ik 14 wk en hoop ik mij beter te voelen dan nu 🙈

2 maanden geleden

Reactie op skimod

Op wat voor tijdstip vlieg je? Niet ideaal maar je kan kotszakjes meenemen. ...
En medicatie vragen bij huisarts.

2 maanden geleden

Medicatie overwogen? Ik zou je huisarts bellen. Ik heb met 8 weken en 10 weken gevlogen en zonder medicatie had ik dat niet overleefd 😥. Hopelijk valt het bij jou mee maar ik vond het echt pittig, die 2.5u kropen voorbij…

2 maanden geleden

Mocht je het nog niet gedaan hebben: verloskundige bellen voor medicatie voor misselijkheid!!

2 maanden geleden

Hi mama, Die vakantie verdien je! Ga alsjeblieft met je man en kind mee. Er zijn genoeg opties om de vlucht door te komen. Maar ook, om je nu al wat beter te voelen. Probeer suprimal eens (gewoon bij de drogist te halen). Dat adviseert de verloskundige en de huisarts ook. Eén tabletje voor het slapen en indien nodig ook een in de ochtend. Werkt super goed. Kan geen kwaad en je voelt je echt een stuk beter. Doen!! Als dat niet werkt.. Dan kun je bij de huisarts ook nog emasefene (evt. als zetpil) vragen. En probeer voor de zekerheid een goede plek te reserveren bij gangpad en voor- of achterin nabij het toilet 😉

2 maanden geleden

Ik ben naar Bali gevlogen toen ik 9 weken zwanger was.. ik heb niet veel gedaan die hele vakantie😅 Vooral veel gelegen aan het zwembad en veel geslapen. Maar wij hadden toen nog geen kinderen dus dat is ook wel een verschil.

2 maanden geleden

Reactie op LiHer

Hi mama, Die vakantie verdien je! Ga alsjeblieft met je man en kind mee. E ...
Ik heb suprimal in huis na 1 x nog misselijke duurd het even en moet je het meerdere dagen innemen voor dat het werkt?

2 maanden geleden

Reactie op skimod

Op wat voor tijdstip vlieg je? Niet ideaal maar je kan kotszakjes meenemen. ...
7 uur in de ochtend Oh wat grappig waar ga je heen? Wij naar side

2 maanden geleden

Reactie op Decoradorn

Ik heb suprimal in huis na 1 x nog misselijke duurd het even en moet je het ...
Duurt even! Geef het even tijd. Eerste dagen wordt je ook erg moe er van, je mag dan niet autorijden!

2 maanden geleden

Zegt je reisverzekering dat? Want bij ons is zwanger zijn een geldige reden voor annulering.. 😉

2 maanden geleden

Reactie op simone3

Zegt je reisverzekering dat? Want bij ons is zwanger zijn een geldige reden ...
Jaa gek he

2 maanden geleden

Reactie op Vlindertje3

Duurt even! Geef het even tijd. Eerste dagen wordt je ook erg moe er van, j ...
Ga ik het opnieuw een poging geven dankjewel

2 maanden geleden

Reactie op Decoradorn

Jaa gek he
Nou inderdaad!! Briefje van de dokter dat je niet kunt vliegen?

2 maanden geleden

Reactie op simone3

Nou inderdaad!! Briefje van de dokter dat je niet kunt vliegen?
Ik heb het met het reisbureau besproken van de week en die vertelde mij dat. Ik ga morgen gwn bellen met het reisverzekering bureau kijken wat die er van zeggen

2 maanden geleden

Reactie op Hadewiay

Ik ben naar Bali gevlogen toen ik 9 weken zwanger was.. ik heb niet veel ge ...
Was je ook misselijk?

2 maanden geleden

Antagel halen bij de apotheek. Werkt erg goed. Heb ervaring met vliegen in de zwangerschap en een hg zwangerschap en dat werkt echt en kan geen kwaad

2 maanden geleden

Reactie op blondine015

Antagel halen bij de apotheek. Werkt erg goed. Heb ervaring met vliegen in ...
In de vorm van pillen of vloeistof ?

2 maanden geleden

Ik had dit ook bij mijn 1e zwangerschap. De weg erheen was echt geen pretje maar eenmaal aangekomen was het echt iets wat ik nodig had! Ik voelde me veel beter dan thuis. Terwijl ik ook echt de vakantie wilde annuleren van te voren! Had ook medicatie meegebracht maar deze uiteindelijk niet eens nodig gehad. Gewoon gaan!

2 maanden geleden

Ik werk toevallig bij een reisorganisatie en dit is zeker een geldige reden om de vakantie eventueel te annuleren. In principe hanteren de meeste verzekeraars de volgende voorwaarden. Zwangerschap is een geldige annuleringsreden als je na het boeken van jouw vakantie erachter komt dat je zwanger bent. Als je al weet dat je zwanger bent en dan een vakantie boekt, dan is de zwangerschap geen geldige annuleringsreden.