5 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb een boekje dat heet toen ik jou grote broer werd. Zo heb ik het aan mijn man verteld. Ik liep met mijn zoontje samen met het boek naar mijn man. Hij is 13 maanden dus nog een beetje te klein om het zelf te brengen. Maar anders leuk dat het kindje zegt wil je dit voorlezen?

3 maanden geleden

Ik ga voor ‘t niet zo originele idee haha 😂

2 maanden geleden

Mijn (schoon) familie was bij elkaar voor mijn dochters verjaardag. We hebben gezegd dat we nog een groepsfoto wilde maken. Ipv een foto heeft mijn man het gefilmd en hij riep: Emily wordt grote zus! Iedereen was helemaal verbaasd en het is super leuk om het filmpje terug te kijken 🥰.

2 maanden geleden

Wij doen wel het shirtje bij mijn zoon waar op staat ik word grote broer, maar dan op het strand met ons op de achtergrond terwijl ik mijn buik vast houdt , daar een foto van maken en dan in een fotolijstje en staat erop: next holiday we are with four💖💙

2 maanden geleden

Wij zijn nu op vakantie en hebben een analoog cameraatje mee. Op 1 foto staat de positieve test. Als we een goede echo hebben gaan we de foto’s laten zien aan mijn moeder en broer. Die test foto zal dan de laatste uit de reeks zijn :) Opletten met die filmpjes wel, want sommige mensen proberen misschien al heel lang zwanger te worden en de eerste reactie van mensen is de meest spontane. Misschien gaat niet iedereen een gat in de lucht springen. Iemand die een paar seconden een zuur gezicht trekt gaat zich nogal met zijn rug tegen de muur gezet voelen, denk ik. Ik heb al een handvol vriendinnen waar ik het nieuws van deze zwangerschap met fluwelen handschoenen ga moeten brengen. Ik denk zelfs via whatsapp zodat ze het nieuws in alle privacy kunnen laten bezinken.