6 Reacties
één maand geleden
Misschien kan je verloskundige er ook 1 aanraden? (Mijn verloskundige heeft mij nl iemand aanbevolen in mijn omgeving)
één maand geleden
Mijn VK verwees me ook door naar profundum. Nu een paar keer geweest en heb de indruk dat ze wel echt weten wat ze doen! Moet wel zeggen dat ik de kosten relatief hoog vind in vergelijking tot andere (bekken)fysio’s waar ik behandeld ben geweest, maar zoals gezegd merk ik wel dat er echt expertise is (en kan dit bedrag er ook nog wel bij op het geheel 👶🏻😅). Ik combineer het nu met mijn gewone (goedkopere) fysio die om de week de boel losmaakt en ga dan eens in de 3/4 weken naar profundum. Succes met je zoektocht!
één maand geleden
Reactie op Elies92
Mijn VK verwees me ook door naar profundum. Nu een paar keer geweest en heb ...
Ik weet niet hoeveel fysiotegoed je in je verzekering hebt, maar mogelijk anders een idee om voor volgend jaar een verzekering te kiezen met meer fysio in je pakket om de kosten te dekken?
Ik heb echter te veel fysio tegoed nog daar ik het eerst niet nodig had, nu wel echt nodig heb, maar de fysios die ik benaderde zitten helaas te vol, kunnen niet eens wekelijks. Volgende week start ik met een bekkenfysiotherapeute naast mn gewone fysio. Hopelijk vult dat elkaar meer aan.. Ik ben benieuwd!
25 dagen geleden
Reactie op Mosan21121994
Ik weet niet hoeveel fysiotegoed je in je verzekering hebt, maar mogelijk a ...
Ik had er een stuk of 15 dit jaar, dat was financieel gezien de meest aantrekkelijke verzekering. Sommige verzekeringen boden er wel meer, maar dan waren de maandelijkse kosten in verhouding hoger. Maar bij m’n berekening rekende ik wel met de prijzen van m’n “standaard” fysio en deze bekkenfysio is toch wel een stukje duurder.. voor volgend jaar maar weer eens kijken. Heb helaas al jaren bekken- en stuitklachten en een zwangerschap maakt het er niet veel beter op. 😉 mocht je een verzekering kunnen aanraden dan houd ik me aanbevolen!
En het klopt inderdaad dat ze snel vol zitten… ik heb een tijdje fysio gehad op de bekkenpoli in het ziekenhuis in Dordrecht, daar was het naar mijn idee destijds wat rustiger. Wie weet kun je daar (ook) terecht?