15 Reacties

2 maanden geleden

Boeken van Marlies Koers! (Verloskundige, ook interessant instagramaccount). Haar eerste boeken zijn een combi van haar dagelijkse werk en achtergrondinfo. Laatste boek wat ze heeft uitgebracht is een complete gids van zwangerschap(swens) tot aan bevalling

2 maanden geleden

Ik heb deze gekocht, ben ik heel blij mee! Heel duidelijk en leest makkelijk.

2 maanden geleden

Ik heb die van de verlosmoeder en die vind ik heel erg prettig!

2 maanden geleden

Mamamorfose is echt een heel leuk en informatief boek!

2 maanden geleden

Ina May Gaskin heeft geweldige boeken met positieve bevallingsverhalen en tips. Echt een boost voor je zelfvertrouwen.

2 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/p/12-maanden-zwanger/9200000100117125?referrer=socialshare_pdp_androidapp Ik heb deze gelezen tijdens mijn vorige zwangerschap, een aanrader!

2 maanden geleden

Ik vond slaap, baby, slaap heel fijn om te leren over hoe slaap bij baby’s werkt als theoretische achtergrond (van Nathalie Schittekatte)

2 maanden geleden

How about mom vond ik interessant. Oei ik groei vond ik vre-se-lijk en mijn kindje volgde ook totaal niet die sprongetjes 😂

2 maanden geleden

Ik heb wel een heel lijstje (het is naast zelf moeder zijn ook m’n werk; kids en opvoeding). Deze onderste zijn heel makkelijk en toegankelijk over babytijd en opvoeding/sensitieve benadering van je kind: - Wat baby’s nodig hebben - Kinderen zijn geen puppy’s - Jagen Verzamelen Opvoeden - Het goede in ons Geen idee of je het ook zoekt maar ik vond omtrent zwangerschap bevalling: - Positief over bevallen - Groots Heel fijn en leuk om te lezen!

2 maanden geleden

How about mom is een heel leuk en intressant boek! Zeker een aanrader ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Joycester

Mamamorfose is echt een heel leuk en informatief boek!
Ja een boek met humor!

2 maanden geleden

Zachte nachten is een erg fijn boek over baby slaap

2 maanden geleden

Ik vond bij mijn eerste zwangerschap het boek: ‘Mama'en - Hét boek voor de vrouw die moeder wordt’ heel mooi en fijn. Gaat ook over het emotionele stuk. Sommige hoofdstukken wat zweverig maar het is een dik boek dus die sloeg ik over. Verder het boek ‘oei ik groei’. Iets meer praktisch boek en ik vond het leuk om per week te lezen wat er met mij en de kleine gebeurd.

2 maanden geleden

Zachte nachten Aanpakken voor Vaders (geschreven door mannelijkr VK en voor moeders ook interessant) Verlosmoeder Boeken van Marlies Koers

2 maanden geleden

Mijn reis naar binnen Mijn vrije geboorte Positief over bevallen