35 Reacties

2 maanden geleden

Ja herkenbaar haha! Ik drink al een week geen koffie meer terwijl ik dat eigenlijk echt altijd nodig had ‘s ochtends

2 maanden geleden

Hier ook, had ik mijn vorige zwangerschap ook maar rond week 18 begon ik weer zin erin te krijgen🥰

2 maanden geleden

Had ik bij mijn eerste zwangerschap. Daarvoor dronk ik 6 bakken koffie per dag. Heb nooit meer koffie gelust daarna🤣

2 maanden geleden

Herkenbaar. Kwam een poosje na de bevalling weer helemaal goed 😅

2 maanden geleden

Hier ook een koffieliefhebber! Heerlijke cappu's! Maar nu kan ik het niet meer ruiken of zien haha 😅

2 maanden geleden

Hier ook.. mis het wel echt 🥲

2 maanden geleden

Ik! Alleen de geur al. Bah

2 maanden geleden

Ohhh dit herken ik zo en ik baal er zo van. Voor mijn zwangerschap genoot ik echt van mijn bakkie koffie en nu 🤢. Had dit bij mijn vorige zwangerschap ook. Ik denk dat ik rond de 15 weken weer zin had in koffie, gaat helemaal goedkomen dus!

2 maanden geleden

Ohh ik walg ook echt van koffie. Heb het nog een paar keer geprobeerd maar bah bah moet er niet aan denken. Voordat ik zwanger was een hele erge koffieliefhebber.. heel herkenbaar

2 maanden geleden

Jaaa hetzelfde hier 😂

2 maanden geleden

Haha bij al mijn zwangerschappen geen zin in koffie, terwijl ik normaal echt wel graag een paar bakkies drink.

2 maanden geleden

Herkenbaar! Enorme koffie liefhebber dus als ik op het werk ineens geen koffie meer drink val ik gelijk door de mand.. Mijn lieve collega’s schenken mijn kopje bijna automatisch bij als hij bijna leeg is en ik moet telkens manieren bedenken om het stiekem ergens leeg te gooien 🙈 Een lastige uitdaging 🤣

2 maanden geleden

Ik ook niet en ik vind het zo jammer. Ik mis het wel.

2 maanden geleden

Reactie op Rosie94

Herkenbaar! Enorme koffie liefhebber dus als ik op het werk ineens geen kof ...
Hahaha ik heb dit ook😂 er staat vaak al een kopje op me te wachten🙈

2 maanden geleden

Ik vind het niet vies, maar ook echt niet lekker meer. Ik drink er nog wel eentje in de ochtend omdat ik bang ben dat ik anders hoofdpijn krijg. En dat gaat prima zo. Nog geen hoofdpijn gehad😝

2 maanden geleden

🙋🏼‍♀️ Same! Van enorme koffieleut naar een afschuw ervoor 🤣

2 maanden geleden

Ohhh als ik jullie zo hoor ben ik blij dat ik er (nog) geen last van heb 😳☕️

2 maanden geleden

Hier ook, eerste zwangerschap geen last van gehad,, maar nu krijg ik met moeite mijn koffie weg 🥹🥲 voorheen dronk ik er zo 5 op een hele dag, zit nu op 2 en even geen behoefte eraan 😕

2 maanden geleden

Reactie op Joycester

Ik vind het niet vies, maar ook echt niet lekker meer. Ik drink er nog wel ...
Dit heb ik ook precies hetzelfde.

2 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik het de hele zwangerschap niet gelust, pas na de bevalling weer! Ik ben benieuwd hoe dat nu is😁