35 Reacties

2 maanden geleden

Het smaakt mij ook ineens niet meer, maar wel ijskoffie met veel ijsklonten!

2 maanden geleden

Heb hetzelfde! Maak nu zelf ijskoffie en dat lust ik wel, wie weet werkt dit voor jullie ook ! ☕️

2 maanden geleden

Haha ik had dat ook heel erg, sorry ik ben aan het spieken bij andere geboorte maanden, ik ben 7 weken geleden bevallen maar had dus ook tijdens de zwangerschap dat ik geen koffie meer lustte, maar na de bevalling gelukkig weer wel haha ! Gefeliciteerd en geniet van de zwangerschap ♡

2 maanden geleden

Hier ook! Van de geur krijg ik braakneigingen terwijl ik verzot was op koffie 😅

2 maanden geleden

Ik heb nu die mierzoete oploskoffie ontdekt, dat smaakt mij dan weer wel (normaal vind ik dit walgelijk). Misschien nog een ideetje voor de dames die koffie heel erg missen.

2 maanden geleden

Reactie op Wolkjee

Heb hetzelfde! Maak nu zelf ijskoffie en dat lust ik wel, wie weet werkt di ...
Wat leuk, dit heb ik ook. Voorheen dronk ik nooit ijskoffie en nu heb ik er dagelijks trek in.

2 maanden geleden

Ik heb dit bij elke zwangerschap, de zin erin kwam uiteindelijk wel weer terug. Ik denk dat het een slim trucje van de natuur is om ervoor te zorgen dat we minder caffeine binnenkrijgen 🫢 Wat het hier wel extra ingewikkeld maakt is dat wij een eigen koffiezaak hebben 😂☕️

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Ik heb dit bij elke zwangerschap, de zin erin kwam uiteindelijk wel weer te ...
O jee😂 Trek je dat met de geur?

2 maanden geleden

Reactie op sevbaby 🧡

Het smaakt mij ook ineens niet meer, maar wel ijskoffie met veel ijsklonten ...
Haha ik precies zo!

2 maanden geleden

Reactie op Paula29

Ik heb nu die mierzoete oploskoffie ontdekt, dat smaakt mij dan weer wel (n ...
Dit heb ik ook! Mijn man had dit laatst gekocht en oploskoffie ging prima, met suiker wel dan. Maar tis idd een slim trucje van de natuur minder cafeïne binnen te krijgen, mooi hè. Maar ik als koffieliefhebber vind wakker worden wel lastiger nu. Ice koffie is een goed idee,ik ga het proberen en dam decaf maken.

2 maanden geleden

Ik mis koffie ook heel erg, maar ijskoffie vind ik nu heerlijk! Het proberen waard, zeker nu met warme temperaturen

2 maanden geleden

Haha dit heb ik ook! Zelfs thee vind ik minder smaken. Maar ijskoffie vind ik wel erg lekker nu op een of andere manier (zal ook wel aan het weer liggen) 😅

2 maanden geleden

Reactie op Diaan1988

O jee😂 Trek je dat met de geur?
Nee vooral in de ochtend niet 🥲 Maar probeer dus alleen ‘s middags daar dingen te regelen en ervoor te zorgen dat ik nooit koffie hoef te zetten haha

2 maanden geleden

Jaaaa dit heb ik ook! Dronk altijd sochtends als ik wakker werd een bakje koffie maar moet er niet aan denken nu!! 😵‍💫

2 maanden geleden

Ik zat er een beetje op de wachten tot ik koffie niet meer lekker zou gaan vinden, maar ik vind het dus nog steeds lekker 😅 vandaag 11 weken en vrijdag toch een heel actief hummeltje gezien op de echo 🥹😍