Ik ook nogsteeds.. elke dag weer een uitdaging wat ik wil eten voor avondeten. Zooo veel staat me nog tegen. Snap ook niet zo goed waarom. 🤷🏼♀️ Ben al voorbij de 20 weken.
Dit is mijn tweede zangschool en net zoals in mijn eerste zwangerschap staat veel mij tegen. Vooral vlees is drama dus hier is het ook dagelijks een uitdaging helaas.
Ja , heel herkenbaar. Ik "moest" het is van mijzelf eten. Eet nu al sinds week 7 geen warm eten meer. Vind ook echt niks lekker. Drink wat meer verse groente/fruit smoothies door de dag
Herkenbaar, ik heb hier ook moeite mee. Ik eet liever brood, fruit, yoghurt etc. Friet kan wel🤣. Hier wordt het een jongen. Bij mijn dochter had ik dit niet, toen kon ik alles eten.
Ik ook nogsteeds.. elke dag weer een uitdaging wat ik wil eten voor avondet ...
Ja dit heb ik ook! Zo lastig iets kiezen. Ik woon in het buitenland en hier is het normaal 2x warm te eten. Nou dit is drama, zit ook na 4 happen vol als ik het wel probeer. Alles wat te veel kruiden bevat of te veel smaak heeft kan sowieso niet. Volgens mij worden de mensen om me heen soms gek van m'n lastige gedoe maar het liefst eet ik gewoon elke x een pannenkoek ofzo 🤣
Eerste zwangerschap ook gehad en ook nu heb ik er weer moeite mee. Ik forceer het vooral niet. Eet veel koud, brood, salade of bijv. Een koude pokébowl. Verloskundige zei ook dat het beter was om iets te eten wat beter valt dan iets naar binnen te duwen tegen je zin