30 Reacties

3 maanden geleden

Bij mij betekende dit helaas dat het niet goed zat 😢. De zwangerschap van mijn dochter en nu had ik na NOD echte knallers. Bij de miskraam liepen testen niet goed op. Uiteraard hoop ik voor je dat het anders is, maar ik vrees het ergste😔

3 maanden geleden

Reactie op diplodocus

Bij mij betekende dit helaas dat het niet goed zat 😢. De zwangerschap van ...
Wat heb je gedaan toen ze niet opliepen? Ik weet het niet zo goed. Moet ik vk bellen, moet ik afwachten?

3 maanden geleden

Ik heb afgewacht. Na een aantal dagen begon toen ook het bloeden. Na 2 weken ofzo heb ik toen wel een echo gehad bij de verloskundige om te kijken of mijn lichaam alles opgeruimd had en er niks was achtergebleven.

3 maanden geleden

Ik herken je… ik heb nu met 4+5 z’n test ik twijfel ook of het wel goed zit. Heb wel echt volle borsten en grote tepels en met het warme weer steeds duizelig.. z’n onzekere periode dit..

3 maanden geleden

Reactie op k1995j

Ik herken je… ik heb nu met 4+5 z’n test ik twijfel ook of het wel goed zit ...
Dit is een normale test, geen early btw

3 maanden geleden

Hoi ik had bij m'n vorige zwangerschap ook zoiets. Et werd toen een vroege miskraam. En nu sinds maandag getest en deze testen lopen wel mooi op.

3 maanden geleden

Ik heb dit gehad mijn vorige 2 zwangerschappen :( helaas toen allebei de keren niet goed gegaan.

3 maanden geleden

Zojuist nog een testje van kruidvat gedaan. Blijft licht. Rare is dat ik wel kwaaltjes heb. Hoofdpijn, veel plassen, opgeblazen, winderig, maagzuur. Nouja.. ik stop voor nu met testen en we gaan het wel zien.

3 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde.. ik heb vandaag de poli gebeld of ik mag komen bloedprikken, dus dat ga ik vanmiddag doen. Zou als het goed is vandaag 2 dagen overtijd zijn. Clearblue is positief maar die met streepjes ook heel licht.

3 maanden geleden

Reactie op Rosera

Ik heb precies hetzelfde.. ik heb vandaag de poli gebeld of ik mag komen bl ...
Dat kan gewoon zomaar? 😊

3 maanden geleden

Reactie op k1995j

Dat kan gewoon zomaar? 😊
Ik weet niet hoe het normaal gaat maar omdat we al bij de fertiliteitspoli lopen heb ik gebeld en het mocht :)

3 maanden geleden

Reactie op Rosera

Ik weet niet hoe het normaal gaat maar omdat we al bij de fertiliteitspoli ...
Ah oké! Wil je het laten weten? Succes ❤️

3 maanden geleden

Helaas ook ervaring met deze testen, indicator bleef op 1-2 hangen en streepjes bleven licht (ook na nod) een week later helaas gaan bloeden. Ik heb het ook afgewacht, helaas kan de VK niks doen en is het, hoe lastig en frustrerend ook, afwachten hoe je lijf het gaat aanpakken. Ik hoop en duim op het beste voor je!

3 maanden geleden

Jep, het blijft afwachten. De wekenindicator van de kruidvat geeft wel 2-3 aan. Dus we gaan het zien. Bizar hoe je jezelf zo gek kan maken, en zoveel stress ervaart. Dank voor al jullie reacties! Wij gaan hopen!🩷

3 maanden geleden

Reactie op Daphnee3

Jep, het blijft afwachten. De wekenindicator van de kruidvat geeft wel 2-3 ...
Wat fijn dat deze dat wel aangeeft, geeft je vast weer iets meer vertrouwen ❤️ ik stuur je een vriendschapsverzoek als je dat goed vind oké?

3 maanden geleden

Reactie op k1995j

Wat fijn dat deze dat wel aangeeft, geeft je vast weer iets meer vertrouwen ...
Ik heb je geaccepteerd!

3 maanden geleden

Reactie op k1995j

Ah oké! Wil je het laten weten? Succes ❤️
Dankjewel, zal ik zeker doen🥰 jullie ook succes allemaal en ik hoop ook voor een goede uitkomst!!

3 maanden geleden

Ik heb sinds de lunch op en af iets oud bloed verlies, iemand die dit heeft mee gemaakt? De verloskundige gaf aan of beginnende miskraam of blaasontsteking. Even afwachten dit weekend… zo kut die onzekerheid, wel nog steeds volle borsten en tepels maar ook zeurende lage onderrug en buik..

3 maanden geleden

Sorry dames ik heb helaas veel helder bloed verlies gehad de hele nacht met kleine stolseltjes.. bij mij liep het dus niet goed af 😞

3 maanden geleden

Zojuist deze 😭😭 geen bloedverlief of symptomen van een miskraam... iemand tips of meegemaakt?