11 Reacties

2 maanden geleden

Ik wacht met je mee. Zit in t zelfde schuitje. Lijkt een eeuwigheid te duren. Zit ook Nog in t buitenland en merk bij mezelf wat onrust omdat ik wil weten of t goed gaat.

2 maanden geleden

Ik heb hier ook last van!! Heb a.s maandag de echo, maar kan echt niet wachten om te zien of alles goed is!! Niet te druk maken. Geloof er in dat alles gewoon goed zit.

2 maanden geleden

Ik wacht met je mee. Zit in t zelfde schuitje. Lijkt een eeuwigheid te dure ...
Dankjewel je bent een lieverd .. ik heb zelf nu ook vakantie en man wat duurt het dan lang tot 19 augustus voor de echo

2 maanden geleden

Reactie op EvaSenna

Ik heb hier ook last van!! Heb a.s maandag de echo, maar kan echt niet wach ...
Dat is lief dankjewel 🥰

2 maanden geleden

Ik snap je helemaal. Ik heb mijn echo afgelopen maandag gehad bij 8 weken.. sinds het moment dat ik wist dat ik zwanger was heb ik in onzekerheid gezeten. Op gevoelige borsten na had ik heel lang ook geen symptomen. Ergens halverwege week 7 kreeg ik ineens wel een aversie tegen bepaalde geuren en ook werd ik wat vermoeider maar heel erg was t allemaal niet. Dus denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over t feit dat je vrijwel geen symptomen hebt alhoewel dat natuurlijk wel makkelijk gezegd is :) hou vol

2 maanden geleden

Reactie op ahucuk

Ik snap je helemaal. Ik heb mijn echo afgelopen maandag gehad bij 8 weken.. ...
Je bent een 🥰 lieverd bedankt

2 maanden geleden

Ik voelde me vermoeider, maar verder had/heb ik nergens last van. Ik moet soms ook even tegen mijzelf zeggen dat ik zwanger ben. Ik heb het tot nu toe ook alleen tegen mijn zus verteld en zelfs dan voelt het onrealistisch. Ik ben zwanger van de 3e en heb ook al een goede echo gehad. Ik heb bij alle 3 in het begin weinig klachten gehad. Eigenlijk een zegen dat je weinig klachten hebt, maar ik snap dat het je ook onzeker maakt.

2 maanden geleden

Hi Romiee, ik geloof dat wij gelijk lopen. Ik zit morgen ook op zes weken. Is inderdaad heel spannend en duurt lang. 20 augustus de eerste echo bij ons. Positief blijven en inderdaad ga ervanuit dat alles ok is😘! Hier wel symptomen, voornamelijk misselijkheid 😅.

2 maanden geleden

Lieve mama's, Je hoeft geen klachten te hebben😘 elke zwangerschap en elke mama is anders. Mijn vorige zwangerschap had ik nergens last van en nu een fantastische zoon van 14 maand🤩😘

2 maanden geleden

Reactie op Marjan

Lieve mama's, Je hoeft geen klachten te hebben😘 elke zwangerschap en elke ...
Dankjewel lieverd

2 maanden geleden

Reactie op Floor1007

Hi Romiee, ik geloof dat wij gelijk lopen. Ik zit morgen ook op zes weken. ...
Wat lief om te horen! Ohh spannend zeg, dan lopen we aardig gelijk Jaa 🥰