36 Reacties

3 maanden geleden

Je hebt bij de AH mocktails van Kuyper. Die zijn ook echt heel lekker!

3 maanden geleden

De sparkling wine van Lyre is echt een hele goede alchoholvrije variant voor champagne!

3 maanden geleden

Desporados 0.0! Vind deze echt niet onder doen voor de alcoholische variant. En Liefmans 0.0%, ook heel lekker vind ik.

3 maanden geleden

Mijn favoriet is leffe blond 0.0%! En ik maak graag mojito's in de zomer, nu vervang ik de rum door extra spa rood

3 maanden geleden

Viverty 0.0 alcoholvrije bubbels! Vind ik heerlijk en drink ik al een tijdje.

3 maanden geleden

Corona 0.0 is echt een aanrader 🤩

3 maanden geleden

☀️

3 maanden geleden

Reactie op Me1991

☀️
Ziet er lekker uit!

3 maanden geleden

Ik vergat nog de Moscow Mule: ginger beer met limoensap is echt een top zomers drankje😄

3 maanden geleden

Desperado’s 0.0 is echt lekker! Affligem 0.0 ook wel, maar dan moet je al wel een liefhebber zijn van speciaalbieren.

3 maanden geleden

Gembersiroop met sparood 👌🏽

3 maanden geleden

Qua 0.0 bier ben ik fan van: Heineken, Bavaria, Desperados, Amstel Radler en Skuumkoppe. 0.0 wijn is helaas niet te drinken (let op die alcoholvrije in de supermarkt bevatten vaak toch een klein percentage alcohol) maar bubbels zijn goed te doen! Dit is al gelijk een tip voor oud en nieuw haha. De freixenet 0.0 rosé vond ik lekker en die van Lindemans ook wel!

3 maanden geleden

Mijn favoriet is Liefmans 0.0, je kan net zo goed cassis kopen qua smaak maar voor t idee dat je dan een beetje 'mee' kan doen is t echt heerlijk

3 maanden geleden

Nona, de alcoholvrije aparol. Erg lekker met een alcoholvrij bubbeltjes, beetje spa rood en een schijfje sinaasappel. Zo lekker dat als m'n vriend een alcoholvrije aparol spirtz voor mij maakt hij er ook eentje voor zichzelf maakt. Echt een feestje met het warme weer 🥳 en verder inderdaad peroni of moretti 0.0

3 maanden geleden

Reactie op Me1991

☀️
Ik heb deze laatst ook gekocht om te proberen maar voor ik hem inschonk zag ik dat er toch (heeeel minimaal) een beetje alcohol inzit 😟

3 maanden geleden

Reactie op Ilse174

Ik heb deze laatst ook gekocht om te proberen maar voor ik hem inschonk zag ...
Ja klopt, vaak bij ‘alcohol vrij/free’ zit er nog iets van 0.5% alcohol in. Bij 0.0 heb je wel dat er geen alcohol in zit. Anderzijds, vaak zit in fruit ook een (heel klein) beetje alcohol en dat geven we zelfs aan onze kinderen 😅

3 maanden geleden

Bij de Lidl de 0.0 "gin" om toch de lekkere gin tonic te drinken!

3 maanden geleden

De bavaria 0.0 rose blikjes zijn echt lekker en in de aanbieding 1+1 gratis bij lidl

3 maanden geleden

Ik vind de rose bubbel van Faber erg lekker, Corona 0.0 en de alcoholvrije pink gin van Gordon’s zijn ook aanraders. Zag laatst een leuke combinatie voorbij komen met die gin, strawberry hill van coolbest, spa rood en ijsklontjes!

3 maanden geleden

Alcohol vrij? dan zit er toch nog een kleine hoeveel heid alcohol in .. dus je kunt ook gewoon geen alcohol drinken .