36 Reacties

3 maanden geleden

Apple bandit 0.0 hier hebben ze diverse smaken in! Ook lekker tijdens de hete zomerdagen ☀️

2 maanden geleden

Ik sluit me aan bij sommige anderen. Ik drink graag de Bavaria rosébier 0.0, Amstel Radler 0.0 (vind ik persoonlijk het lekkerst) en ook de Liefmans 0.0!

2 maanden geleden

Ik hou zelf erg van de IPA 0.0, bijvoorbeeld van Brandt of lowlander. Die zijn iets minder zoet!

2 maanden geleden

Bavaria 0.0! Alleen de rosébier 0.0 smaakt gewoon naar cassis. Radler 0.0 van de Lidl is ook heel lekker (Kordaat). Ze hebben nu ook grapefruit radler, witbier en gewoon pils 0.0. Hou je van Malibu Cola? Dan hebben ze bij de Jumbo blikjes Cola met kokos smaak. 😍 Iemand een goede 0.0 wijn? De meeste zijn 0.5 dus daar waag ik mij niet aan.

2 maanden geleden

Reactie op LiHer

Bavaria 0.0! Alleen de rosébier 0.0 smaakt gewoon naar cassis. Radler 0.0 ...
Goede 0.0 wijnen zijn er volgens mij niet, dan kom je uit op bubbels die nog wel oké zijn. Ik had in m’n vorige zwangerschap bij een chique restaurant gegeten en die serveerden “goede” 0.0 wijnen en zelfs die waren niet te drinken 😂

2 maanden geleden

Ik vind desperados 0.0 erg lekker en lijkt heel erg op de alcoholhoudende en ik ben fan van Crodino maar je moet wel van bitter houden.

2 maanden geleden

Als je van deze pink gin&tonic houdt dan kun je de pink gin 0.0 kopen en zelf mixen met tonic. Diepvries aardbeitje erin en het ziet eruit als een echte cocktail en ik proef echt geen verschil 😊

2 maanden geleden

Ik heb bij nood moeten improviseren maar vond het eerlijk gezegd een gouden uitvinding haha; water met een scheutje sinas erdoor. Lijkt precies wijn, is best lekker én op elk feestje wel makkelijk aan te komen. Achter de bar kijken ze je misschien wat vreemd aan maar ach, van icetea green in een wijnglas zullen ze ook wel wat denken 😉

2 maanden geleden

Het mengen is afhankelijk van hoeveel zoet je lekker vindt, maar bijv 50/50 flevosap met spa rood. En when feeling fancy: ijsblokjes en munttakje erin

2 maanden geleden

Skuumkoppe (schrijf je dat zo😅😂) 0.0 is echt heel lekker. Verraste mij enorm qua smaak

2 maanden geleden

Brand Weizen 0.0 super lekker biertje🙏🏻

2 maanden geleden

Pina colada mocktail van de lidl🙊

2 maanden geleden

De alcoholvrije bubbel (rose) van Alt vinden wij echt heerlijk!! Ook vrienden die gewoon alcohol drinken vinden deze vaak lekker. Online te bestellen bij Nix&Nix shop

2 maanden geleden

Gemberbier + appelsap + wat limoensap + verse munt 🤤

2 maanden geleden

Apple bandit 0.0

2 maanden geleden

Affligem wit 0,0% heerlijk fris