48 Reacties
4 maanden geleden
Bavaria 0.0! Alleen de rosébier 0.0 smaakt gewoon naar cassis.
Radler 0.0 van de Lidl is ook heel lekker (Kordaat). Ze hebben nu ook grapefruit radler, witbier en gewoon pils 0.0.
Hou je van Malibu Cola? Dan hebben ze bij de Jumbo blikjes Cola met kokos smaak. 😍
Iemand een goede 0.0 wijn? De meeste zijn 0.5 dus daar waag ik mij niet aan.
4 maanden geleden
Reactie op LiHer
Bavaria 0.0! Alleen de rosébier 0.0 smaakt gewoon naar cassis.
Radler 0.0 ...
Goede 0.0 wijnen zijn er volgens mij niet, dan kom je uit op bubbels die nog wel oké zijn. Ik had in m’n vorige zwangerschap bij een chique restaurant gegeten en die serveerden “goede” 0.0 wijnen en zelfs die waren niet te drinken 😂
4 maanden geleden
Als je van deze pink gin&tonic houdt dan kun je de pink gin 0.0 kopen en zelf mixen met tonic. Diepvries aardbeitje erin en het ziet eruit als een echte cocktail en ik proef echt geen verschil 😊
3 maanden geleden
Ik heb bij nood moeten improviseren maar vond het eerlijk gezegd een gouden uitvinding haha; water met een scheutje sinas erdoor.
Lijkt precies wijn, is best lekker én op elk feestje wel makkelijk aan te komen. Achter de bar kijken ze je misschien wat vreemd aan maar ach, van icetea green in een wijnglas zullen ze ook wel wat denken 😉
3 maanden geleden
De alcoholvrije bubbel (rose) van Alt vinden wij echt heerlijk!! Ook vrienden die gewoon alcohol drinken vinden deze vaak lekker. Online te bestellen bij Nix&Nix shop