9 Reacties

één maand geleden

Wat vervelend, ja ik heb eigenlijk al de hele zwangerschap last van hooikoortsachtige klachten. Ik slik ook dagelijks cetrizine. De allergoloog heeft ook verteld dat je dit zonder risico kan gebruiken tijdens de zwangerschap. Misschien heb jij daar ook wat aan! 😃

één maand geleden

Dymista neusspray. Via de huisarts. Mag tijdens de zwangerschap

één maand geleden

Hier ook tijdens zwangerschap veel meer last van mijn allergieën. Vooral niesbuien, verstopte neus, dikke rode ogen, jeuk en benauwd. Ik heb Fluticason gekregen en dat verlicht echt ontzettend! Ze wilden eerst dit paar weken proberen voor ik antihistamine pillen kon krijgen, aangezien plaatselijk gebruik de voorkeur heeft boven pillen tijdens zwangerschap. Had zelf verwacht dat het niet voldoende zou helpen omdat ik dus niet alleen neusklachten heb maar het heeft me echt verrast hoe goed het werkt!

één maand geleden

Hier ook bekend met allergieën. Krijg een niesbui terwijl ik dit topic open, typisch 😂 maar inderdaad alleen maar niezen sinds de zwangerschap, daarvoor amper ergens last van

één maand geleden

Ik heb ook huisstofmijt, hooikoorts en verschillende dieren allergieën. Slik sinds de zwangerschap Cetrizine ipv Desloratadine en tot mijn verbazing blijven alle klachten compleet weg nu (gelukkig). Merk wel dat ik meer last heb van de astma dan normaal, maar dit zou ook door de zwangerschap kunnen komen vertelde de verloskundige me..

één maand geleden

Ik heb het ook echt vreselijk en is hier ook al benoemd fluticason neusspray werkt voor mij ook fantastisch!

één maand geleden

Reactie op Patatje94

Ik heb het ook echt vreselijk en is hier ook al benoemd fluticason neusspra ...
Via de huisarts

25 dagen geleden

Ik nies mij een ongeluk op het moment. Vooral als ik wakker word in de nacht of ochtend. Manlief wordt er niet heel blij van. Weet nog van vorige zwangerschap, werd wel beter na verloop van tijd! Je kunt zelfs hele nieuwe allergieën ontwikkelen in je zwangerschap.