12 Reacties

5 maanden geleden

Hoi! Misschien heb je het al geprobeerd, maar bij ons lekken de kinderen door op het moment dat de romper net wat te klein is geworden.

5 maanden geleden

Reactie op Verseau

Hoi! Misschien heb je het al geprobeerd, maar bij ons lekken de kinderen do ...
Ohhh dat is misschien wel een goeie, ga ik gelijk vanavond even proberen!

5 maanden geleden

Reactie op Verseau

Hoi! Misschien heb je het al geprobeerd, maar bij ons lekken de kinderen do ...
Ja hier ook! En hier is achterstevoren en evt een maat groter (met een ruime romper) T probleem weg

5 maanden geleden

Hoi hoi! Ja, te strakke rompers zijn funest, maar wat ook helpt is een maandverband over de breedte bovenin! En wij doen vaak 2 luiers. Is de 2e luier nog droog dan herbruiken we die.. anders wordt het wel een duur grapje! Maar van iedere dag doorlekken naar echt 1 keer in de maand..

5 maanden geleden

Luier achterstevoren, romper open en maat groter. Vaak helpt een luierbroekje in de nacht ook beter dan de "gewone luier" bij ons werkt pampers baby dry goed of pampers night pants.

5 maanden geleden

Iemand zei tegen mij dat doorlekken in de nacht vaak is omdat baby’s het koud hebben. Sindsdien even dun extra dekentje en hij lekt niet meer door. Proberen waard?

5 maanden geleden

Misschien is dit alleen voor jongetjes, maar misschien werkt het bij meisjes ook: wij vouwen het bovenste randje van de luier (bij de buik dus) om naar binnen. Sindsdien geen doorlekken meer.

5 maanden geleden

Reactie op Carieniepienie

Luier achterstevoren, romper open en maat groter. Vaak helpt een luierbroek ...
Oh ja dat is wel een goeie van de romper open , de Pampers night pants leken mij ook wel erg fijn alleen zit ze helaas nog niet in die maat dat ze die past 🙈

5 maanden geleden

Reactie op galiroen

Misschien is dit alleen voor jongetjes, maar misschien werkt het bij meisje ...
Ah goeie tip! Ga ik proberen

5 maanden geleden

Reactie op CompetenteHorizon874755

Iemand zei tegen mij dat doorlekken in de nacht vaak is omdat baby’s het ko ...
Oh ja goeie om mee te nemen idd , ze slaapt al in een slaapzakje maar wellicht toch een lakentje er overdoen

5 maanden geleden

Te strakke romper inderdaad wat andere zeggen. En ik heb Pampers Harmonie voor de nacht en nog nooit een doorlekker gehad met mijn 2 jarige jongen die op de buik slaapt. Gewoon luier normaal om. Die kun je eventueel nog proberen. Premium protection zit volgens mij wat lager dan de Harmonie.

5 maanden geleden

Wij hebben een buikslapertje die onwijs veel plast. Pampers absorberen veel meer maar dat houdt bij ons ook niet altijd dus we hebben nu over de pamper een luierbroekje van de Kruidvat. Dit gaat een stuk beter, soms nog een kleine lekkage maar dat nemen we voor lief, haha.