12 Reacties
5 maanden geleden
Hoi hoi! Ja, te strakke rompers zijn funest, maar wat ook helpt is een maandverband over de breedte bovenin! En wij doen vaak 2 luiers. Is de 2e luier nog droog dan herbruiken we die.. anders wordt het wel een duur grapje! Maar van iedere dag doorlekken naar echt 1 keer in de maand..
5 maanden geleden
Luier achterstevoren, romper open en maat groter. Vaak helpt een luierbroekje in de nacht ook beter dan de "gewone luier" bij ons werkt pampers baby dry goed of pampers night pants.
5 maanden geleden
Iemand zei tegen mij dat doorlekken in de nacht vaak is omdat baby’s het koud hebben. Sindsdien even dun extra dekentje en hij lekt niet meer door. Proberen waard?
5 maanden geleden
Te strakke romper inderdaad wat andere zeggen. En ik heb Pampers Harmonie voor de nacht en nog nooit een doorlekker gehad met mijn 2 jarige jongen die op de buik slaapt. Gewoon luier normaal om. Die kun je eventueel nog proberen. Premium protection zit volgens mij wat lager dan de Harmonie.
5 maanden geleden
Wij hebben een buikslapertje die onwijs veel plast. Pampers absorberen veel meer maar dat houdt bij ons ook niet altijd dus we hebben nu over de pamper een luierbroekje van de Kruidvat. Dit gaat een stuk beter, soms nog een kleine lekkage maar dat nemen we voor lief, haha.