10 Reacties
één maand geleden
Geen ervaring met asprine maar wel met een groot kind. Mijn dochter is geboren op de p98.
Wij moesten een nachtje blijven om haar suikers in de gaten te houden, maar dat was helemaal oke. Verder gewoon een gezond meisje.
Bovendien zegt het nu ook nog niet zoveel hoor en kan iedere meting anders zijn!
één maand geleden
Ik slik ook aspirine sinds week
15. Van de week de 20 weken echo gehad en daar waren alle metingen gemiddeld. Volgens mij is het niet zo dat je kindje dan echt groter zal worden als je het slikt. Maar dat weet ik niet zeker.
één maand geleden
Ik slik ook aspirine ivm 2x zwangerschapsvergiftiging in vorige zwangerschappen. Toen had ik ook mini kindjes maar nu ben ik erg benieuwd of er niet een reus van een kind aan het groeien is 😂Ik voel al zulke hoge (hoog in mijn buik) schoppen! Over een week heb ik de 20 weken echo en gaan we het zien…
één maand geleden
Ik had een indicatie om aspirine te gaan slikken ivm een eerder rand-dysmatuur kindje. Met het idee, dat de doorbloeding beter gaat, gaat de groei ook beter.
Wat niet hoeft te zeggen dát het de groei van de baby beïnvloed. Maar het kan wel. (In 11% van de gevallen of zo, begreep ik).
Dus ik snap je vraag heel goed, heb helaas niet een sluitend antwoord erop. Wel deze informatie.