7 Reacties
9 maanden geleden
Ik vind het ook erg handig en ik vind het totaal niet afleidend maar eerder een rust omdat je je kleintje nog steeds kan zien tijdens het auto rijden en dus goed in de gaten kan houden. Als je het mij vraagt een must🥰 welke precies geen idee, ik had gewoon de goedkoopste gepakt 🤭
9 maanden geleden
Ik heb ‘m ook gehaald. Let erop dat je één haalt die een beetje bol gaat ivm plat/vlak, ivm schijnende zon en oververhitting.
Ik heb deze besteld: https://www.baby-dump.nl/yrda-autospiegel.html
9 maanden geleden
Super fijn. Het geeft juist rust. Als je alleen rijd kun jd zien of er iets aan de hand is. Soms heeft hij misschien gespuugd dan wil ik graag wel even stoppen. Soms is er niet veel aan de hand maar dan kun je teminste wel zien wat er is
9 maanden geleden
Ik vind het heel gevaarlijk. Zelf nooit gehad bij de eerste en nu ook niet, nooit gemist ook. Een vriendin heeft er wel een en die heeft daardoor bizar vaak haar ogen van de weg af om even te kijken. Doodeng vind ik het als ik bij haar in de auto zit. Erg afleidend dus.
9 maanden geleden
Ja hier hebben we er 1! Bij de eerste gebruikt en nu weer. Nu vooral fijn omdat hij regelmatig spuugt. Vind ik toch wel fijn om hem even in de gaten te houden en evt even te stoppen als hij heeft gespuugd....