21 Reacties

21 dagen geleden

Van 0 tot 4 kan toch nooit goed zijn voor de eerste paar maanden?

21 dagen geleden

Ik heb gisteren de Babyauto Torna i-Size gekocht. Deze is t/m 12 jaar. Vriendin van mij raadde deze aan. Alles in 1.

21 dagen geleden

Die stoeltjes kunnen prima voor newborn ook. Nadeel is dat je ze niet uit de auto kan halen wanneer baby slaapt bijv. Vind ik zelf een groot gemis. Tot 4 jaar valt bezien. Mijn dochter zit nu in zo'n stoel ( 2jaar) en kan er zeker over jaar niet meer in.

21 dagen geleden

Reactie op Humbly89

Ik heb gisteren de Babyauto Torna i-Size gekocht. Deze is t/m 12 jaar. Vrie ...
En vanaf welke leeftijd kan je hem gebruiken?

21 dagen geleden

Reactie op Am11

En vanaf welke leeftijd kan je hem gebruiken?
Pas geboren dus gelijk vanaf de geboorte

21 dagen geleden

Wij hebben voor 0-1 een maxi cosi rock, daarna een draaibare maxi cosi stoel (ik weet even niet welke) die zou best lang mee kunnen, maar onze oudste dochter zit al een jaar in de stoel daarna, want ze is heel lang 2 verschillende van maxi cosi, maar weet zo ook niet welk merk 🙈 De draaibare vond ik na de maxi cosi echt een uitkomst om ze in de auto te tillen

21 dagen geleden

Die stoelen die je lang kunt gebruiken zijn vaak heel breed en diep. Dat is bij 1 baby niet zo erg, maar als je meerdere kids krijgt of als je kindje ouder wordt heb je mega weinig ruimte achterin. Meerdere stoelen naast elkaar wordt dan lastig of dat de benen niet meer achter de voorstoelen passen. Ik zou vooral kijken welke stoel goed in je auto past. Je kunt heel veel stoeltjes ook tweedehands kopen die echt nog top zijn.

21 dagen geleden

Wij hebben een 0-1. Voordeel vind ik dat je die mee kan nemen. Met boodschappen doen enzo deden we dit altijd! Scheelt je kinderwagenbak mee slepen. Je klikt hem met extra onderdelen op je kinderwagen, neemt hem mee naar binnen etc. Zeker als je kindje slaapt zo fijn! Wij hebben een niet al te dure gekocht, zonder draaisysteem. Omdat hij altijd mee naar binnen ging was dat echt niet nodig en super zonde van het geld ook. IIk zette mijn dochter in de maxi cosi binnen en klikte haar zo op de base in de auto.

21 dagen geleden

Reactie op Vlindertje3

Wij hebben een 0-1. Voordeel vind ik dat je die mee kan nemen. Met boodscha ...
Wij kunnen hem overigens nu weer gebruiken voor kindje 2. Dus vind het het geld meer dan waard 😀. Met een beetje geluk kan deze baby ook in de vervolgstoel waarin dochter 1 nu zit.

21 dagen geleden

Wij hebben bij onze eerste een recora zero elite gekocht (die verkopen we nu), want we krijgen nu een tweeling en daarvoor hebben we toch een maxi cosi gekozen. De Recaro was voor een kind echt wel eens super fijne stoel, omdat hier ook een lose babykuip bij zat die we net als een maxi cosi op een kinderwagen konden zetten.

21 dagen geleden

Wij kopen de Cybex Cloud Z voor de eerste paar maanden met zo'n base erbij waarmee je t stoeltje kan draaien en voor daarna een gewoon autostoeltje dat op dezelfde base past.

21 dagen geleden

Reactie op Voorheteerstmama22

Van 0 tot 4 kan toch nooit goed zijn voor de eerste paar maanden?
Je hebt dan een speciale inzet voor een newborn die je er op een gegeven moment uithaalt als je kindje groot genoeg is. Dus kan zeker. Maar wij vonden het zelf heel fijn om een model te hebben dat je het eerste jaar ook op het onderstel van de kinderwagen kan zetten.

21 dagen geleden

Reactie op SabineH1994

Wij kopen de Cybex Cloud Z voor de eerste paar maanden met zo'n base erbij ...
Deze hebben wij ook. Zijn er enorm blij mee en die kan eventueel ook langer mee dan 1 jaar. Ze zeggen tot 15 kg, 24 maanden en 87 cm. Dat lijkt me iets optimistisch. Wij hebben hem recent vervangen door een groter stoeltje bij 16 maanden. Kan ook in verschillende standen en draaien, maar is wel een relatief dure stoel.

21 dagen geleden

Wij hebben de maxi-cosi pearle pro 2! Erg tevreden mee. Deze is van 6 maanden tot 4 jaar te gebruiken. Veel van dit soort stoelen staan met isofix en al op marktplaats! Zou daar eens kijken!

21 dagen geleden

Ik heb een Cybex Cloud Z gekocht, altijd fan van het merk geweest omtrent autostoeltjes.

21 dagen geleden

Wij hadden een maxicosi met isofix voor de eerste 12 maanden. Dit was ideaal want je kunt hem dan meenemen uit de auto zonder wakker te maken. We konden hem ook op het onderstel van de kinderwagen klikken, dus hij kon mee terwijl hij sliep, echt fantastisch. Dit mis ik nu ons kindje ouder is enorm, nu blijf ik vaak langer in de auto zitten of rij ik een extra rondje. Of de kleine krijgt minder slaap.

21 dagen geleden

Wij hebben een cybex met draaibare base. Wat een onding. Zou ik nooit weer gekocht hebben. Beide kinderen willen er niet graag in, alleen maar onrust. Dit horen we ook bij anderen die dit merk hebben.

21 dagen geleden

Reactie op aene

Deze hebben wij ook. Zijn er enorm blij mee en die kan eventueel ook langer ...
Wij hebben dezelfde. Mijn zoontje heeft er echt tot 2 jaar in gezeten. Maar hij is wel vrij smal gebouwd.

20 dagen geleden

Wij hebben de pebble 360 voor mijn dochter gehad. Zij zit nu in de pearl 360. Dus ondanks dat je dubbele kosten hebt vind ik dat meevallen omdat de baby later weer in de pearl kan. En zo heb je wel een stoel die echt goed past.

20 dagen geleden

Als je meerdere kids hebt, is het net handig dat je verschillende autostoeltjes hebt. Want als je niet veel leeftijdsverschil hebt, moet je alsnog een nieuwe stoel halen. Een maxicosi zonder isofix is totaal niet duur. En de autostoel vanaf 1 jaar koop je pas als ze bijna 1 zijn. Dus de kosten zijn verdeeld.