8 Reacties

één maand geleden

Ik ben ook 14 weken zwanger van een tweeling en voel ze ook nog niet. Vind dat ook ongelofelijk als ik ze zie bewegen op de echo haha! Weet je waar je placenta ligt? Die van mij ligt vooraan, dat zorgt er ook voor dat je ze later voelt.

één maand geleden

Ik ben vandaag 17 weken en voelde ze vorige week donderdag voor het eerst. Mijn placenta ligt ook van voor. Nu voel ik ze vaak alleen s avond in bed bij rust maar ook niet heel goed nog altijd

één maand geleden

Ik ook 14 weken van een tweeling en voel ze ook nog niet. Op de echo zitten ze ook geen seconde stil.

21 dagen geleden

Ik ben 17 weken zwanger van een tweeling, voel ze ook nog niet! Maar maak me er ook niet druk om, in het ziekenhuis zeiden ze rond de 20 weken, en ze doen het goed in de buik zo druk als ze zijn haha!

20 dagen geleden

Ha wat leuk dat jullie ook van die druktemakers op de echo's zien steeds. Bij mij ook! De placenta's liggen bij beide voor. Toch heb ik een paar keer gedacht heel subtiel iets te voelen. Ik weet het alleen niet zeker, dit is mijn eerste zwangerschap. Het voelt anders dan hoe mijn darmen normaal voelen maarja, er verandert zoveel! Het voelt als een heel subtiel gekriebel. Ik denk dat ik het met een paar weken zekerder weet of ik nou wat voel of dat het toch spijsvertering was. Ik ben nu 15+4 weken trouwens. Het soms iets voelen is vanaf week 12/13 ergens begonnen en is maar af en toe.

20 dagen geleden

Hoi hoi. Ik ben ook zwanger van een tweeling. En zijn ook mijn eerste kindjes. Vanaf week 13 voelde ik iets van gekrab/gekras maar kon t niet goed plaatsen. Week 14 1x een plopje that’s it. Nu week 15 voelt t voor mij alsof mn darmen kronkelen en draaien of organen schuiven en ik niet zo lekker wordt. Niet specifiek een schopje of zoals ik vaker lees gevladder. Vandaag op de echo ook kunnen bevestigen dat het idd de kids zijn die ik voel bewegen. Nu voel ik duidelijk of ze wakker zijn of slapen met 14,6 dagen. Maar mijn placenta ligt wel achter. Dat is waarschijnlijk wel een meespelende factor.

20 dagen geleden

Ik ben ook zwanger van een tweeling. Ik merkte een aantal weken geleden al wat, mijn darmen voelen echt anders. Vooral in de ochtend kan ik het goed voelen. Elke week wordt het sterker, het is goed merkbaar. Baby A heeft de placenta naar achteren en baby B naar voren, dus ik zal de onderste baby als eerste voelen. Ik ben benieuwd hoe dat straks is als ze beiden goed voelbaar zijn .🥰

19 dagen geleden

Ik heb ook heel af en toe een soort jeuk, maar ook niet elke dag haha! Geen idee wat dat ook is 🙈 mijn placenta ligt linksvoor dus ik denk dat ik ze daarom ook later voel. Hoeveel wegen die van jullie nu?