6 Reacties
5 maanden geleden
Hier hetzelfde. Hij haalt thuis wel weer in merk ik. Komt in de vooravond wat vakeer. Is niet ontevreden bij de gastouder, slaapt iets minder. Maar altijd vrolijkheid zelve. Thuis drinkt hij ook alleen goed in het donker. Anders gaat er eens 30 a 50 ml in. Anders tussen de 120 en 150 ml.
5 maanden geleden
Vind het overigens ook wel snel van hen om dit te vragen. Ze hebben een dag geprobeerd 馃檲 . Mijn gastouder haalt de meest gekke capriolen uit om hem wat te laten drinken, maar dit kostte ook even een paar keer..
5 maanden geleden
Ons zoontje drinkt ook niet super; max 150 thuis en max 120 op de opvang. Maar hij gaat nu al dik een maand en het drinken gaat steeds beter, hij moet ook gewoon wennen aan de geluiden etc om hem heen, hij laat nu steeds minder staan.
En daarna haalt hij het soms thuis nog in idd
5 maanden geleden
Ik werk zelf ook op het kdv en er is echt wel tijd om even een flesje in bed te geven 馃檭. Ik begrijp het advies van afbouwen en dat kan je proberen maar tot die tijd zullen ze een stapje harder moeten lopen 馃ぃ. Wat ook kan is dat je als volgende stap de fles is een rustige ruimte geeft ipv in bed. Desnoods vaker de fles aanbieden ipv de grote flessen. Meestal is het een kwestie van tijd en wennen, komt vast goed mama 馃檹馃徑