7 Reacties

11 dagen geleden

Je baarmoeder groeit en komt daardoor steeds hoger. Maar hij zit dus 贸贸k nog steeds laag. Ligt er maar net aan waar je kindje op dat moment in de baarmoeder ligt dus waar je haar voelt.

11 dagen geleden

Ze heeft nog veel ruimte en kan dus nog goed draaien en bewegen, het kan best zijn dat je daarom ergens anders de bewegingen voelt. En wat heerlijk trouwens dat je haar af en toe al voelt! Lekker genieten 鈽猴笍

11 dagen geleden

Dankjulliewel voor jullie reactie, ik maakt mij opzich geen zorgen maar was meer verbaasd over dat ik haar opeens vandaag zoveel sterker voelde, zoveel meer en dan ook nog op een hele andere plek haha. Maar logische uitleg, thanks!

11 dagen geleden

De bewegingen van je kindje worden steeds sterker, omdat je kindje zich beter ontwikkeld gedurende de zwangerschap. Dus het is heel normaal dat je je kindje sterker en beter gaat voelen. Ook is dit afhankelijk van op welke plek je kindje op dat moment ligt hoe goed je de bewegingen kan voelen en waar je placenta ligt. Bij mijn dochter voelde ik haar ook vrijwel de gehele zwangerschap heel laag, maar die lag ook tot de 30 weken in stuit. Dus haar schopjes voelde ik altijd onderin.

11 dagen geleden

Ik heb mijn baby de afgelopen 1,5 week bijna elke dag gevoeld. Links en rechts van mijn buik. De placenta zit aan de voorkant maar nu voel ik het al ongeveer 3 dagen niet meer. Hoeft natuurlijk ook niet want in die fase zitten we nog niet. Maar je gaat hem toch wel missen als het zo rustig is in je buik haha

10 dagen geleden

Weet je waar je placenta ligt? Bij mij ligt die rechtsvoor, waardoor ik hem krachtiger voel aan de linkerkant. Misschien dat dat er bij jou ook wat mee te maken kan hebben?

10 dagen geleden

Reactie op tanniegie

Weet je waar je placenta ligt? Bij mij ligt die rechtsvoor, waardoor ik hem ...
Placenta ligt achter馃槉