19 Reacties
2 dagen geleden
Niet van de commode maar ik ben n keer met mn zoon in mn armen gevallen, toen was hij een stuk jonger nog zelfs. En hij is een keer uit zn badje gevallen (stond op de grond)
Maar ik denk dat elke ouder zoiets wel eens overkomt. Je hebt daarna hulp gezocht dmv de hap, meer kan je niet doen.
Dit zal je nooit meer gebeuren dat is een ding dat zeker is, maar knoop in je oren dat het je geen slechte moeder maakt!
2 dagen geleden
Wat vervelend voor jullie allebei! Wat moet dat schrikken zijn geweest. Het is echt een heel goed teken dat je weer met hem thuis bent.
Ik ben met de baby gevallen toen hij nog veel kleiner was, terwijl hij in de draagzak zat en wij moesten wel een nachtje blijven ter observatie voor de zekerheid. Heb hier ooit ook een pol over gestart.
Het komt echt goed en fijn dat je hem nu in de gaten houdt! Heb je nog wat kunnen slapen ?
2 dagen geleden
Mijn dochter is toen ze 7 maanden was, uit de cosleeper gevallen (was ook de laatste nacht dat ze erin sliep, ze had met haar voet het bedjr van mijn bed afgeduwd en daarna er tussen gevallen)
Ze hield bijna meteen op met huilen gelukkig en begon weer te lachen. Achteraf gezien had ik naar de huisarts oid moeten bellen, maar ik was zo gruwelijk moe dat ik dat niet gedaan heb. Die nacht slecht geslapen, maar met dochter ging alles goed gelukkig. Ik kon nog geen buil op haar hoofd of blauwe plek ontdekken.
2 dagen geleden
Ik heb ook zoiets meegemaakt ongeveer een maand geleden, dochter viel toen uit haar wipstoeltje plat op haar gezichtje. Ik was even de wagen buiten zetten en was er dus niet binnen 1 sec bij (wel heel snel hoor maar ik zag het niet gebeuren). Wat voelde ik me schuldig. Ik vind het nog steeds naar maar uiteindelijk slijt het een beetje. Zulke dingen gebeuren en je hebt idd goed gehandeld door de hap te bellen! Sterkte ❤️
gisteren
Hier is hij 1x uit zijn wipstoeltje gevallen en 3x uit bed…. Oh wat voelde ik mij schuldig, hoe kon ik dit 4x laten gebeuren??? Ik heb iedere keer keihard meegehuild en ben de hele dag boos geweest op mezelf. Dit was vooral in de periode dat hij begon te tijgeren en ik daar gewoon nog niet bij nadacht, gelukkig is ons bed niet zo heel hoog maar toch…😭
gisteren
Reactie op ArankaB
Pff inderdaad, hard gehuild hier... En de oudste dochter was ook onder de i ...
Hahahahah, kinderen zijn zo grappig😂…
gisteren
Zij op vakantie gevallen van een hoge bed recht op haar hoofd op de grond. Keihard huilen en overgeven (!). Ik ben me rotgeschrokken en wij zijn direct naar dichtbijzijndste ziekenhuis gereden. Gelukkig was eruiteindelijk niks aan de hand. Maar wat is dat schrikken zeg! Gebeurt veel vaker dan je denkt lieve mama, niks om schuldig over te voelen
gisteren
Afgelopen donderdag is mijn dochter van 9 mnd uit ons hoge bed gevallen, op haar (voor)hoofd. HAP gebeld, nachtje in het zkh moeten overnachten ter observatie maar gelukkig was alles goed! Ze doet het super goed. Ze had een bult gekregen maar die trok de volgende dag wel weg en nu is het nog een vage gele blauwe plek. Ik heb nog 2 dagen lopen janken en elke keer als ik het er over heb zie ik haar weer zo voor me liggen😭😭
gisteren
Onze oudste zoon is ook gevallen met 3 maanden. Mijn man had hem in de wikkeldeken en hij gleed uit op de trap. Onze zoon viel toen bij de laatste 3 treden uit zijn armen. Heb mij toen ook de slechtste moeder ooit gevoeld.
gisteren
Onze dochter is ook 1 x van de bank gevallen toen ze 5 maand was ongeveer, toen ze 7/8 maandjes was nog 2 maal van bed gevallen. Ik denk dat er bijna geen kind bestaat die niet als baby zijnde een kleine smakkerd gemaakt heeft.. ik ben als baby zijnde ook meerdere keren van de commode gevallen en ik ben prima in orde 😅 geen zorgen mama!
gisteren
Reactie op Mamafav
Wat vervelend voor jullie allebei! Wat moet dat schrikken zijn geweest. Het ...
Ja we hebben echt geluk gehad. De commode is vrij hoog. Als ik het goed heb viel hij ook eerst met zijn benen/ zijkant naar beneden en gelukkig niet zijn hoofd.
Wat vervelend dat je met de baby bent gevallen. Helaas ook niet te voorkomen.
Ik heb uiteindelijk nog wat geslapen!
gisteren
Reactie op SanneWessels
Onze dochter is ook 1 x van de bank gevallen toen ze 5 maand was ongeveer, ...
Ja ik hoor het zoveel. Ik voel me in ieder geval iets minder schuldig.
De bank komt ook vaak voor. We hebben beneden een natuurstenen vloer, dus we zoeken wel even een vloerkleedje uit bij de bank🙂