14 Reacties

16 uur geleden

Mijn dochter heeft ook mooie lange lokken. Ik doe voor nu standaard staartje(s) of knotje(s) in. Dan heeft zij er geen last van.

15 uur geleden

Reactie op Tessa1511

Mijn dochter heeft ook mooie lange lokken. Ik doe voor nu standaard staart ...
Met van die dunne elastiekjes? Niet bang dat ze die te pakken krijgt?

15 uur geleden

Ik doe een staartje met van die doorzichtige mini elastiekjes van de Action. Gaat prima. Ze zit er nooit aan. Met slapen doe ik het wel uit. Stel ze zou het wel in haar mond krijgen dan zou ze het wel uit poepen neem ik aan.

15 uur geleden

Ik heb van die doorzichtige elastiekjes en daar gewone elastiekjes eroverheen. Wij hebben wel laatst gekozen om een pony te knippen😅

15 uur geleden

Toevoeging, voor de knipbeurt ook alleen maar staartjes maar in de nacht haalde wij ook ze uit.

15 uur geleden

Wij doen staartjes in. Met slapen doe ik het niet. Ik heb elastiekjes van de zeeman , kleine variant blijft goed zitten. En eerst haren wat nat maken met staarten maken

14 uur geleden

Reactie op FemkeMeB

Wij doen staartjes in. Met slapen doe ik het niet. Ik heb elastiekjes van d ...
Oohh wat schattig! Nu baal ik dat ik het geknipt heb🤣

14 uur geleden

Ik doe inderdaad ook die kleine elastiekjes, gaat helemaal prima. Ze grijpt er niet naar

14 uur geleden

Wij doen staartjes in met van die stoffen elastiekjes. Al heel snel gedaan. Ze pakt ze dus ook niet. Met slapen sowieso uit doen

12 uur geleden

Hier van die dunne elastiekjes. Dit is ze al gewend vanaf 4 maand, zelfde als haren kammen… Ze pakt ze er niet uit.

11 uur geleden

Hier ook dunne elastiekjes en dan alleen aan de bovenkant van haar hoofd zodat ze het er niet uit kan rollen.

8 uur geleden

De anti slip knipjes van Eindelijk Leuk op Instagram zijn echt dè uitkomst hier. Krijgt ze bij ons niet los!! https://www.instagram.com/eindelijkleuk?igsh=MmM5bDQ3NjFuNzBm En van die doorzichtige mini elastiekjes. Eerst met Zwitsal lotion het haar even nat maken en dan kammen tot een spriet op haar hoofd🤩

7 uur geleden

Reactie op hswb123

De anti slip knipjes van Eindelijk Leuk op Instagram zijn echt dè uitkomst ...
Ah top, thanks voor de tip. Ik ga het proberen!

5 uur geleden

Ik heb antislip klipjes en van die uitrekbare doorzichtige elastiekjes en ook gewoon stoffen, met leuk bloemetje of iets erop. Mijn dochter heeft ook erg lang haar. Haarbandjes laat ze dan gelukkig wel in 🫢