8 Reacties

één maand geleden

Dit is heel normaal hoor, ik voel haar ook soms hele dagen niet en dan ineens weer wel.

één maand geleden

Jaa ik had ook soms twee of drie dagen niks en nu lig op ik op bank en voel ik het weer🥰

één maand geleden

Ik had dit soms ook, en vond dit ook best ‘spannend’ ondanks dat ik verder wel voelde dat het gewoon goed zat. Je wordt hier dan gewoon even onzeker van ofso. Kreeg van een collega te horen die moeder is van vier dat het vaak ook te maken heeft met hoe druk je als mama zelf bent, wanneer jij druk bent is de baby vaak rustiger. Terwijl wanneer je meer je ontspanning en rust pakt, ookal is dit in ontspannen activiteiten, je baby juist wat actiever wordt. Voor mij klopt dit wel een beetje. En voor nu is dat inderdaad niet zo erg nog, ik ben nu 19 weken en voel haar nu ook sinds twee dagen weer wat meer. Toch geruststellend he als je de baby regelmatig even voelt trappelen?🥰

één maand geleden

Reactie op mulderhanneke

Ik had dit soms ook, en vond dit ook best ‘spannend’ ondanks dat ik verder ...
Precies dit! Ik vind het ook spannend ondanks dat je wel weet en voelt dat het goed zit. Maar vond het zo fijn die schopjes steeds. Inderdaad heel geruststellend. Maar dat komt dan wel weer binnenkort. Bedankt voor je reactie! Voelt al beter nu 🥰

één maand geleden

Ik heb me hier vorige week ook druk om gemaakt! Voelde haar de week ervoor heel vaak en duidelijk, regelmatig ook tijdens het autorijden van en naar m'n werk. Vorige week voelde ik haar ineens veel minder, iig helemaal niet tijdens het autorijden. Maar vrijdagavond lag ik op de bank en was ze weer erg aan het trappelen. Die avond heeft m'n man haar zelfs voor het eerst voelen schoppen 🥰 Het komt en gaat dus een beetje. Ik ben 20+5 trouwens vandaag. Ik snap je gevoel heel goed maar denk dat het normaal is om je baby soms wat vaker te voelen en soms wat minder.

één maand geleden

Reactie op LissaM

Ik heb me hier vorige week ook druk om gemaakt! Voelde haar de week ervoor ...
Zo herkenbaar! Dan voel je je baby op vaste momenten en dan opeens niet meer. Zit me dit weekend ook zo druk te maken haha🙈. Maar fijn om te lezen dat het heel normaal is! En lijkt me heel bijzonder als je man het dan ook kan voelen. Mijn man kan niet wachten tot dat moment 🥰

één maand geleden

Dit is heel normaal hoor en ligt echt aan hoe je kindje in je buik ligt. Naarmate die groter wordt ga je het ook vaker voelen en pas vanaf 28 weken hoor je regelmatige bewegingen te voelen

één maand geleden

Ik voel haar echt een spartelen, kleine vlindertjes voelt het, vandaag precies 20 weekjes. Voel haar ook niet elke dag🩷😊