12 Reacties

8 dagen geleden

Hier ook! Club nog niks gevoeld… morgen 20 weken echo. Hoorde in eerdere echo’s dat mijn placenta aan de voorkant ligt

8 dagen geleden

Ik ben 20+2 heb ook de placenta aan de voorkant en voel tot nu toe alleen nog maar lichte bewegingen :)

7 dagen geleden

Hier zwanger van een tweeling, vandaag 18+5. Ook nog niks gevoeld, maar op de echo’s bewegen ze allebei enorm veel, dus maak me geen zorgen. Heb de placenta links voor.

7 dagen geleden

Ik ben pas 16 weken, maar wij wordt al vanaf week 14 gevraagd of ik niks voel. Gelukkig heel normaal dat het pad na week 20 ofzo komt. Zolang de checks goed zijn vast oke. Het is voor iedereen anders ook he en ligt er bijvoorbeeld ook aan waar je placenta ligt of/hoe goed het te voelen gaat zijn

7 dagen geleden

Hier vandaag 19 weken 🩷 placenta aan de voorkant en ook nog niks gevoeld.

7 dagen geleden

Ik had dit bij de vorige zwangerschap ook. Lag ook de placenta voor. Volgens mij ergens rond 20 weken voelde ik het wel. Ben er even rustig voor gaan liggen een keer en even afwachten. Toen voelde ik het niet alleen voor het eerst maar was het zelfs aan de buitenkant ook al te zien. Dus misschien even een keer een momentje pakken om er rustig voor te gaan liggen. Nadien ging ik het gevoel ook meteen beter herkennen.

7 dagen geleden

Bedankt voor de reacties, fijn om te lezen dat ik niet de enige ben wie nog niets voelt. Wel ligt mijn placenta aan de achterkant, dus dat zou het niet moeten belemmeren Ik wacht (on)geduldig af…..

7 dagen geleden

Ik ben vandaag 22 weken zwanger en heb het kindje ook nog niet gevoeld. Pas bij 26 weken hoef ik aan de bel te trekken, is me vandaag verteld :)

6 dagen geleden

Reactie op kim982

Bedankt voor de reacties, fijn om te lezen dat ik niet de enige ben wie nog ...
Ik merk dat ik de kleine pas voel (placenta achterkant, nu 17+5) als ik echt wat langer achtereen stilzit. Toevallig op vakantie geweest en daar veel op het strand gelegen en dus ook veel kunnen voelen. Nu thuis veel drukker en dan voel ik de kleine alleen af en toe 's avonds, maar ook minder omdat ik zelf beweeglijker ben ;) Het komt vanzelf, kleine groeit en je gaat hem/haar echt wel voelen !

6 dagen geleden

Hier nu 19 weken en zwanger van m’n tweede kindje.. ik heb ook nog niks gevoeld, terwijl de placenta achter ligt.. Had wel verwacht het eerder te voelen vooral met een tweede. Maar goed geduldig afwachten idd 🙈

6 dagen geleden

Ik ben nu 16 weken van de 2e en voel de baby al. Ik voel hele kleine plopjes/bubbeltjes als ik stil lig en rustig adem haal. Ik voel niks als ik druk in de weer ben

5 dagen geleden

.