3 Reacties

5 dagen geleden

Mijn ervaring is dat die kortingen vaak een beetje een wassen neus zijn 🫢 Vaak is het buiten die periode nog goedkoper te vinden via andere websites. Geldt natuurlijk niet voor alles hoor, soms zit er wél een mooie deal tussen, maar zou er niet per se op wachten. Al zou ik sommige dingen ook nooit zónder korting/aanbieding kopen. De Tripp Trapp kinderstoel heeft bijvoorbeeld regelmatig aanbiedingen dat je gratis de newborn set erbij krijgt, dan is het zonde om hem zonder die aanbieding aan te schaffen.

5 dagen geleden

Black friday is volgens mij zo harstikke nep 🥲. Ik let altijd op aanbiedingen van luiers, luierdoekjes en dat soort dingen. Die newborn luiers kruidvat merk zijn vaak 2+2 gratis, flessen 1+1 etc. Bij mijn vorige zwangerschap altijd goed daaroo gelet. Hema heeft soms ook goede actie voor de rompers.

5 dagen geleden

Ik heb vorig jaar ver voor black friday de prijzen in de gaten gehouden van een aantal spullen die we graag wilden hebben. Bij sommige dingen was inderdaad de korting misleidend, maar ik heb ook een hoop dingen gekocht die wel goed afgeprijsd waren. Vrijwel alle kleinere spulletjes zoals flesjes, spenen etc waren toen ook voor een mooiere prijs te vinden. En daarnaast idd de kruidvat aanbiedingen