20 Reacties

één maand geleden

Je kan de baby niet voelen.. het is nog super klein.. pas richting 20 weken.. na 18 weken zou je het kunnen voelen.. hoevaak heb je echo’s? Misschien stelt dat je gerust

één maand geleden

Reactie op melissadrd

Je kan de baby niet voelen.. het is nog super klein.. pas richting 20 weken ...
Dit is niet waar. Je kunt je kindje echt al wel eerder voelen of je het doorhebt is een ander verhaal. Ik voelde mijn eerste kindje ook echt al met 14 weken. En vaak geven de verloskundige aan dat het bij een tweede zwangerschap ook al eerder kan omdat je weet hoe het voelt. @babywens_ volgens mij is het alleen niet zo dat je nu je baby al regelmatig moet voelen sommige bewegingen zijn kleiner en zul je misschien niet voelen. Bij twijfel gewoon je verloskundige bellen!

één maand geleden

Reactie op melissadrd

Je kan de baby niet voelen.. het is nog super klein.. pas richting 20 weken ...
Ik weet heus wel wat ik voel, dit is niet mijn eerste. Verloskundige heeft bevestigd dat ik het zeker wel kan voelen

één maand geleden

Reactie op KimH1998

Dit is niet waar. Je kunt je kindje echt al wel eerder voelen of je het doo ...
Bedankt, hou het wel even in de gaten! Het is ook nog heel klein natuurlijk

één maand geleden

Reactie op melissadrd

Je kan de baby niet voelen.. het is nog super klein.. pas richting 20 weken ...
Heb volgende week vrijdag weer echo

één maand geleden

Reactie op babywens_

Heb volgende week vrijdag weer echo
Ik denk dat alles goed gaat met je babytje, hou vol mama! Je kan het binnenkort echt zien en beter / regelmatig voelen

één maand geleden

Reactie op melissadrd

Ik denk dat alles goed gaat met je babytje, hou vol mama! Je kan het binnen ...
Dankjewel🥰

één maand geleden

Ik ben 15 +2 weken en ik heb gister mn kindje voor het eerst voelen bewegen. Ik voel het ook niet de hele dag af en toe voel ik het.

één maand geleden

Ik voel de baby ook al eventjes, ik ben 15+2 nu. Maak me soms ook zorgen omdat ik ze niet dagelijks voel. Sommige dagen super duidelijk, en dan weer een dag of 2 niks of amper. Elke keer toch een beweeglijk kindje te zien op de echo. Het is ook mijn tweede.

één maand geleden

Hoe voelt het? Ik heb soms het idee dat ik de baby voel (ik ben bijna 15 weken) maar omdat het mn eerste kindje is kan het net zo goed ook mn darmen zijn hahaha

één maand geleden

Reactie op Iris_x

Ik voel de baby ook al eventjes, ik ben 15+2 nu. Maak me soms ook zorgen om ...
Dit stelt mij wel gerust, ze zijn ook nog zo klein natuurlijk dus ook logisch dat niet alles te voelen is. Maar toch die onzekerheid

één maand geleden

Ik ben 13 weken en ik voel soms ook popjes belletjes van beide kindjes heel bijzonder

één maand geleden

Hoi,ben bijna 15 weken (eerste zwangerschap)en ik denk dat ik vandaag voor het eerst mijn baby gevoeld heb.Kan me niet voorstellen dat het waar kan zijn 🥹

één maand geleden

De richtlijn is dat je ps vanaf 28 weken je baby dagelijks hoort te voelen, dus daar hoef je je nu echt geen zorgen om te maken! En bij de vorige zwangerschap voelde ik haar ook pas met 18 weken omdat de placenta aan mn buik kant zat. Nu zit de placenta achter en voel ik al gekriebel met 13 weken

één maand geleden

Reactie op melissadrd

Je kan de baby niet voelen.. het is nog super klein.. pas richting 20 weken ...
Zeker wel, mijn verloskundige vertelde mij dat het zeker kan. Mits, je placenta aan je rug ligt en je slank gebouwd bent dan kán je het voelen.. Ik voel ook soms gekriebel en plopjes, ik vroeg dit na wat het is en kon zeker dus! M’n eerste, dus geen vergelijking materiaal maar nog nooit dit gevoel gehad. Nu soms zo dagen niet, en ineens heel heftige al!

één maand geleden

Reactie op Tibor01

Zeker wel, mijn verloskundige vertelde mij dat het zeker kan. Mits, je plac ...
Ja! Dit heb ik ook. Ik ben slank en heb placenta achter liggen. Ik dacht een paar dagen geleden ook laag in de buik wat te voelen, echoscopie zei dat dat wel degelijk de baby kon zijn geweest.

één maand geleden

Reactie op Hel1J

De richtlijn is dat je ps vanaf 28 weken je baby dagelijks hoort te voelen, ...
Mijn eerste zwangerschap en ik heb mijn placenta blijkbaar ook aan de buikkant. Heb je hier klachten/complicaties van gehad als ik het mag vragen?

één maand geleden

Reactie op zehrad

Mijn eerste zwangerschap en ik heb mijn placenta blijkbaar ook aan de buikk ...
Nee hoor, het is vooral goed opletten als de placenta voor of vlakbij de baarmoedermond zit

één maand geleden

Hoi je kan zeker je baby een keer voelen met dit termijn (wel erg uitzonderlijk als het je eerste is overigens) zeker in het begin zijn bewegingen van de baby en je darmen namelijk nauwelijks te onderscheiden. Door je gegroeide baarmoeder is het eenmaal gevoeliger en voel je het gerommel in je darmen veel beter. Met dit termijn is je baby ongeveer 60 gram, dat is natuurlijk nog zo mini. Als het echt je baby is wat je voelt, zal dat met dit termijn heeeel incidenteel zijn dus maak je echt geen zorgen over dat je je baby niet voelt, komt vanzelf!

één maand geleden

Reactie op femmiex98

Hoe voelt het? Ik heb soms het idee dat ik de baby voel (ik ben bijna 15 we ...
Dit wil ik dus ook weten. Ik dacht de baby laatst te voelen maar het zat te hoog dus waren mn darmen dus ben benieuwd wat je dan echt voelt