10 Reacties

één maand geleden

Vandaag heb ik een echo gehad en ben nu 11+2. Ik voelde hetzelfde een week geleden en het is ook mijn 2e zwangerschap. De verloskundige gaf aan dat dit zeker de baby kan zijn, en dat je het sneller voelt omdat het een tweede is. Bij mijn 1ste zwangerschap lag de placenta ook tegen mijn buik en bij deze zwangerschap tegen mijn rug.

één maand geleden

Reactie op MamaAnnemarie

Vandaag heb ik een echo gehad en ben nu 11+2. Ik voelde hetzelfde een week ...
Ohhh zou echt bijzonder zijn! Heb het gevoel dat het de baby was, maar durf het niet helemaal te geloven

één maand geleden

Reactie op FabjeN

Ohhh zou echt bijzonder zijn! Heb het gevoel dat het de baby was, maar durf ...
Dat had ik ook haha Maar ik wist het op dat moment zo zeker. Ik voelde wat bubbeltjes in een golf bewegen. Dit kunnen darmen zijn maar de beweging gingen duidelijk de andere kant op dan mijn darmen. Zo bijzonder om weer te kunnen voelen, kan niet wachten tot dat gevoel weer wat sterker wordt🥰

één maand geleden

Had ook net een topic geplaatst in dit maart forum dat ik dit nu ook al 5 dagen elke dag voel met 12 weken!

18 dagen geleden

Hier enorm aan het twijfel of ik ons meisje begin te voelen. Het begon vorig weekend met vage plopjes af en toe in rust. Nu heb ik t idee dat deze plopjes langer duren en ook iets sterker worden.. ik zit nu op de bank en voel al zeker een halfuur op en af plopjes in mn buik. Ben bang dat ik gewoon m'n darmen voel😂 is dit herkenbaar? Mag ik er voorzichtig vanuit gaan dat ik haar begin te voelen? Ben nu 18+1.

18 dagen geleden

Ik ben vandaag 19+3 en voel de kleine man sinds een week elke dag een paar keer per dag bewegen bewegingen worden steeds sterker met de dag

18 dagen geleden

Reactie op Maar-

Hier enorm aan het twijfel of ik ons meisje begin te voelen. Het begon vori ...
Dat klinkt zeker zo! Enjoy! 😄

18 dagen geleden

Reactie op Oostende

Dat klinkt zeker zo! Enjoy! 😄
Ik durf het nog steeds niet te geloven haha🫣 heb ook t idee dat ik t voel als ze draait.. heel gek gevoel alsof de binnenkant van m'n buik ook echt omdraait.

18 dagen geleden

Reactie op Maar-

Ik durf het nog steeds niet te geloven haha🫣 heb ook t idee dat ik t voel ...
Ik voel dit zelf ook dan word 1 kant van me buik heel hard even en zodra ik voel dat deze druk weg is ( van het omdraaien ) is mijn buik ook weer zacht

18 dagen geleden

Reactie op Maart32025

Ik voel dit zelf ook dan word 1 kant van me buik heel hard even en zodra ik ...
Volgende keer even voelen als ik t weer voel!😲