6 Reacties
één maand geleden
Ik zit op 21 ook niks gevoeld.. bij me eerste kindje tot 27 niks gevoeld. Wees gerust, zodra je het eenmaal voel kan je gek worden als je het dan een tijdje niet voel.
één maand geleden
Ik had bij mijn 1e dochter de placenta voor. Ik heb haar met 20 weken voor het eerst bewust gevoeld. Bij mijn 2e dochter lag de placenta achter en voelde ik haar met 16 weken al. Nu weer de placenta voor en rond de 18 weken dacht ik, ja dit kan het wel eens zijn. Inmiddels 21 weken en ik voel de baby dagelijks bewegen. Je hoeft de baby nog niet (dagelijks) te voelen, maar ik snap dat je het graag wil gaan voelen.
één maand geleden
Ik ben vandaag ook 18 weken zwanger van mijn 2de. Vorige zwangerschap placenta voorkant nu aan de achterkant maar ik heb mijn kleine nog niet gevoeld... ik heb het idee dat het er wel is sinds gisteravond maar ik twijfel er nog te veel over.. gek he je zou denken het goed te herkennen na je eerste zwangerschap
één maand geleden
Ik ben bijna 19 weken en heb mijn placenta achter. Dit is mijn derde zwangerschap en weet goed hoe het voelt. Toch voel ik haar veel minder of zo goed als niet bewegen als mijn zoon op deze termijn. Ik heb haar nochtans aardig zien spartelen op de echo van deze morgen. Ik probeer er mij zo min mogelijk druk in te maken…