10 Reacties
8 maanden geleden
Fijn om te horen dat we niet de enige zijn
Ja precies zo flink loopt ie te zwaaien
En z’n benen omhoog gooien dat ik denk voorzichtig als ie bijv in de kinderwagen ligt.
Bij ons is het ook al vanaf de geboorte. Ben heel erg benieuwd of het iets betekent dat ie zo doet.
8 maanden geleden
Reactie op ZachtmoedigePegasus333877
Fijn om te horen dat we niet de enige zijn
Ja precies zo flink loopt ie te ...
Oooh ja de beentjes! In de wagen hebben we altijd een lakentje over hem heen. Als die niet strak genoeg zit, ligt er op een gegeven moment een beentje boven het lakentje 😂
Als ik internet mag geloven zijn de armpjes een teken van honger… maar dan zou hij bijna alleen maar aan de borst liggen 🤣
In mijn buik was hij wel ook veel aan het bewegen. Misschien gewoon actieve kindjes
8 maanden geleden
Mijn zoontje is ook erg beweeglijk vanaf de geboorte. Hij zwaait met zijn armpjes en trappelt veel met zijn beentjes. Snel over gegaan op een slaapzak, omdat hij zijn dekens af schopt. Als ik hem in bed leg, laat ik hem gewoon zijn armen zwaaien, hij huilt niet, kijkt wat rond en uiteindelijk valt hij vanzelf in slaap. In de buik was hij ook erg actief, dus dit past wel bij het plaatje 😂
8 maanden geleden
Dank je voor jullie reacties.
Onze kleine was in de buik inderdaad ook heel druk.
Honger is het denk ik ook niet want dan ligt ie hier ook de hele dag aan de borst😅
Een lakentje is hier ook niet meer voorbestemd want dan ligt ie binnen no time eraf we gebruiken ook een slaapzak.
Soms valt ie wel zelf in slaap soms houd ie zich denk ik wakker door het bewegen
8 maanden geleden
Reactie op Manndy94.
Hier ook; had mijn zoontje toen ook. Die is 4, helemaal goed gekomen hoor h ...
O jee dan weten we wat we kunnen verwachten 😅
Maar heel bewegelijk in zin van hij kan niet stil zitten. En het is af en toe lastig. Of in zin van altijd lekker druk in de weer met spelen enz maar als hij even stil moet zitten dan doet hij dat ook?
8 maanden geleden
Ja onze zoon ondertussen 11,5 week noemen wij ook steeds spartelkont, kan als hij wakker is echt niet stilliggen. De hele tijd met zijn armen en benen alle kanten op😅