10 Reacties

vorig jaar

Oooh fijn dat je dit deelt! Zou dat de moeite zijn? Iemand in deze groep al eens geweest? 😅

vorig jaar

Wij vonden hem de vorige 2 edities zeker de moeite! Ook heel interessante workshops en lezingen. Wij hebben veel nieuwe dingen ontdekt qua standen. Wij gaan dit jaar normaal gezien opnieuw 😁 Wij gingen ook naar de babydays in Kortrijk maar dat was helemaal niet de moeite. Wordt elk jaar minder en minder.

vorig jaar

Morgen is er blijkbaar ook zo een beurs in Antwerpen. Dit stond vermeld als beschrijving; Babydays Antwerpen 21-22 september 2024 Staaltjes, goede raden, ontdekkingen, koopjes op kinderwagens, kamers, textiel... 3D en 4D echografie ter plaatsen om het geslacht van de baby te kennen, gratis foto van uw baby, verschillende animaties en nog veel meer! Niet te missen

vorig jaar

Reactie op jolie98

Morgen is er blijkbaar ook zo een beurs in Antwerpen. Dit stond vermeld a ...
Als het dezelfde is als in kortrijk, totaal niet de moeite

vorig jaar

Reactie op Marieke Vanc

Als het dezelfde is als in kortrijk, totaal niet de moeite
Het was niet echt de moeite 😅

vorig jaar

Dat is wel jammer 🥺 Maar blijkbaar is die in Brussel wel de moeite dus denk dat wij daar wel eens een kijkje zullen gaan nemen. ☺️

vorig jaar

Reactie op jolie98

Dat is wel jammer 🥺 Maar blijkbaar is die in Brussel wel de moeite dus den ...
Partner is in het buitenland. En ik rij niet graag in brussel. En trein laat de rug niet toe. 😅

vorig jaar

Reactie op fingerscrossed

Partner is in het buitenland. En ik rij niet graag in brussel. En trein la ...
Ik rij ook niet graag in Brussel dus bij mij is het ook afwachten of m’n partner dat weekend vrij is.🤣 Heb je geen familie die misschien met je een kijkje kan gaan nemen? Met mijn eerste kindje (10 jaar geleden) heb ik dit blijkbaar gaan bezoeken met mijn mama.😅

vorig jaar

Reactie op jolie98

Ik rij ook niet graag in Brussel dus bij mij is het ook afwachten of m’n pa ...
Goh net terug van de dokter en nu al bekkeninstabiliteit vastgesteld. 😅 Ik ben zeer benieuwd.. maar nu kies ik toch voor men gezondheid. En heb al een lijst staan .. dus alles zal waarschijnlijk merendeels van thuis uit gebeuren de komende maanden.

vorig jaar

Reactie op fingerscrossed

Goh net terug van de dokter en nu al bekkeninstabiliteit vastgesteld. 😅 Ik ...
Snap ik dat je voor je gezondheid kiest nu, luisteren naar je lichaam is zeer belangrijk! Veel courage en probeer toch met volle teugen van je zwangerschap te genieten hè 🥰