15 Reacties

3 dagen geleden

Zelf hou ik van een box met dikke poten ivm de stevigheid Je hebt ook boxen met hele dunne pootjes persoonlijk vind ik dit niks 🙈 maar dat komt misschien ook omdat wij nog 2 kindjes hebben onder de 4 die graag gaan gluren en hangen aan de box

2 dagen geleden

Ik ben laatst zelf naar Babydump geweest maar ik moet zeggen dat ze weinig keus hebben in kinderwagen merken. Voor de rest een prima winkel hoor, een beetje ieder voor zich. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik Babypark zelf veel prettiger vind, veel meer keuze qua assortiment etc.

2 dagen geleden

Maxi cosi’s zou ik ook aanbevelen, en dan met name om het gewicht te voelen. Wij hebben bij onze dochter de meest lichte gekozen, sommigen zijn flink zwaar en met een baby erin die steeds zwaarder wordt was dat echt niet chill voor mijn rug (moeizaam herstel ook na de bevalling). Ik ben altijd heel blij geweest met de super lichte maxi cosi 😊

2 dagen geleden

Reactie op DYE41

Ik ben laatst zelf naar Babydump geweest maar ik moet zeggen dat ze weinig ...
Ik bedoel eigenlijk ook babypark 😅 (zwangerschapsbrein). Heb je daar toevallig tips voor?

2 dagen geleden

Reactie op diplodocus

Maxi cosi’s zou ik ook aanbevelen, en dan met name om het gewicht te voelen ...
Slim om die ook even te voelen. Heb je dan gekeken naar het merk maxi cosi? Of bedoel je autostoelen in het algemeen.

2 dagen geleden

Reactie op yasmin1994

Ik bedoel eigenlijk ook babypark 😅 (zwangerschapsbrein). Heb je daar toeva ...
Tip: genoeg geld mee 🤣. Ik vind het oprecht zo’n een leuke winkel. Zoveel keus, je wil alles meenemen (ik wel tenminste). Maar, echt een tip verder niet. Gewoon blanco in gaan en je ogen uitkijken. Ik hou inmiddels bij hoevaak ik al ben gegaan en nog vaak genoeg zal gaan tot de baby er is 🤣.

2 dagen geleden

Reactie op DYE41

Tip: genoeg geld mee 🤣. Ik vind het oprecht zo’n een leuke winkel. Zoveel ...
Haha ik ben heel benieuwd. Ben nu al bang om daar te verdwalen en blut naar huis te komen 🙈 voor nu op het lijstje: kinderwagen, autostoel en box. Maar waarschijnlijk als ik daar eenmaal bent wil je alles

2 dagen geleden

Reactie op yasmin1994

Slim om die ook even te voelen. Heb je dan gekeken naar het merk maxi cosi? ...
Wij hebben er toevallig een van het merk maxi cosi. Maar bedoel er dus wel eentje voor het eerste jaar, waarmee je je baby in en uit de auto neemt incl stoeltje. Voor een vaste autostoel die blijft staan maakt het gewicht natuurlijk niet veel uit 😊.

2 dagen geleden

Tot nu toe verdwalen wij echt nog in dit soort winkels omdat we zelf ook nog niet goed weten wat we willen en o mijn god.. wat hebben ze veel zeg haha! Of het nou een babydump of babypark is, de keuze is reuze voor mijn gevoel. 1 tip kan ik maar geven, vraag je een gratis zwangerschapsbox aan van deze winkels haha 🤭 Die heb je bij deze twee winkels namelijk

2 dagen geleden

Reactie op Roxy22

Tot nu toe verdwalen wij echt nog in dit soort winkels omdat we zelf ook no ...
Daar ben ik dus ook echt bang voor haha 😅 goeie tip van die babybox. Scheelt weer als je daar toch bent!

2 dagen geleden

Ik denk ook welke vestiging je gaat van Babydump, aangezien ik een comment las met weinig keuze qua kinderwagens. Ik ben gisteren naar de vesting in Eindhoven geweest bij de IKEA, die is erg groot en ruim qua assortiment. Ik heb daar een hoge baby box gekocht met een ruime lade eronder, verder een matras en wipstoeltjes. Ik moet nog een keer terug, aangezien ik eindelijk als eerste naar de IKEA was gegaan.🙈 Als je naar de vestiging in Eindhoven gaat, dan heb je genoeg keuzes qua kinderwagens. Echt een aanrader als je dichtbij woont.

2 dagen geleden

Reactie op yasmin1994

Haha ik ben heel benieuwd. Ben nu al bang om daar te verdwalen en blut naar ...
Dat is exht heel slim. Hielp mij ook om echt even te kiezen waar je op focused en de rest ook echt even te laten. Langs kleding lopen of andere zaken ter inspi kan altijd, maar dan kan je het voor jezelf ook beetje behapbaar houden whaha

2 dagen geleden

Reactie op Alyenna

Dat is exht heel slim. Hielp mij ook om echt even te kiezen waar je op focu ...
Ja teveel prikkels anders. Gewoon met een doel die zaak in stappen 😁 en hopelijk niet teveel verleid worden voor andere spullen

2 dagen geleden

Autostoeltje is fijn even te voelen en bekijken. Laat je voorlichten. Wij maakten nooit de eerste keer een keuze. Onze ervaring is dat er best dure dingen worden aangesmeerd waarvan we daar dachten: woow moeite waard, maar thuis dachten: huh wat overdreven al die functies. Overigens is in twee winkels om hetzelfde advies vragen heel fijn. Wij kregen echt wel nieuwe inzichten daardoor! Thuis maakten we dan een keuze en zochten op waar het het goedkoopste was 😅

2 dagen geleden

Ik zou inderdaad even kijken bij de autostoeltjes, kinderwagens, boxen. Maar ook de commodes en bedjes als je voor een set gaat. Ik vind het altijd belangrijk dat bijvoorbeeld de laatjes lekker rollen zonder te veel geluid enzo. En gewoon ook lekker alle afdelingen afstruinen en eens kijken wat er allemaal is .