12 Reacties
2 dagen geleden
Na Luvion te hebben gehad die slecht beviel hebben wij nu deze gekocht:
https://www.babypark.nl/qute-q-connection-signal-babyfoon.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA6Ou5BhCrARIsAPoTxrB3ypX6ill-RKAuKEyCAOFSBE3otcEtdONI0eKFRn78nfBjGNhTOhUaAvqKEALw_wcB
Geen functie voor op telefoon, maar dat wilden wij ook echt niet. Camera is uit te breiden, veel functies aan liedjes en wekkers en camera is te draaien. Ook goed bereik. En vind zelf voor goede prijs ook!
2 dagen geleden
Wij hebben een Luvion die prima is maar ik niet per se zou aanraden. Let erop dat babyfoons met wifi heeeel makkelijk te hacken zijn, elke “kwajongen” komt er zo in laat staan mensen met echt slechte bedoelingen. Voor ons dus echt bewust een zonder wifi, maar als keerzijde dus minder ver bereik.
2 dagen geleden
De gouden tip! Niet zelf bedacht hoor maar via (de partner van) De Verlosmoeder: een beveiligingscamera ipv een babyfoon. Hogere kwaliteit, veiliger (kan niet gehackt worden) en prima betaalbaar! Wij hebben de Eufy Indoor Cam S350 besteld, nu met Black Friday voor €89. Je hebt alle mogelijkheden die je bij een babyfoon hebt en meer. Wij zijn hier echt heel blij mee 😊
2 dagen geleden
Reactie op tanniegie
De gouden tip! Niet zelf bedacht hoor maar via (de partner van) De Verlosmo ...
Wat een fijne tip! Ik ben ook even aan het zoeken en ik vroeg me af of het klopt dat je bij die camera wel ook een ‘homebase’ nodig hebt? Die is wel weer 119 euro..
2 dagen geleden
Reactie op VivBennett
Wat een fijne tip! Ik ben ook even aan het zoeken en ik vroeg me af of het ...
Nee die heb je niet nodig! Dacht ik ook even idd, maar die kan je optioneel aanschaffen als hub voor meerdere apparaten van het merk (meerdere camera’s, slimme deurbellen etc). Maar ook zonder de base kan je de losse camera gewoon gebruiken :)
2 dagen geleden
Reactie op joyce0208
Sws zodra je er een gekocht hebt thuis uit testen. Je woning bepaald of dat ...
Behalve dus bij een beveiligingscamera, daar kan je met je telefoon (of een telefoon die je speciaal daarvoor gebruikt) altijd bij 😏
Haha oké nu stop ik met het aanprijzen van de beveiligingscamera. Ik word er verder niet voor betaald, helaas haha 😜
19 uur geleden
Reactie op tanniegie
Behalve dus bij een beveiligingscamera, daar kan je met je telefoon (of een ...
Haha bedankt voor je idee. Gebruik je deze dan alleen op je telefoon? Of heb je ook een schermpje erbij? Bijvoorbeeld als er een oppas is? Ik zou namelijk niet altijd mn telefoon daarvoor willen gebruiken. Ik zie mn batterij nu al leeglopen van mn telefoon 🤣🙈
18 uur geleden
Reactie op AMol
Haha bedankt voor je idee. Gebruik je deze dan alleen op je telefoon? Of he ...
Wat je fijn vindt! Wij zijn inderdaad van plan om hiervoor een oude telefoon te gebruiken. Die kan makkelijk aan de oplader liggen of gebruikt worden door oppas idd. We installeren de app ook op onze telefoon, maar zetten daar indien gewenst alleen meldingen aan (bij een bepaald geluids- of bewegingsniveau - kan je afstellen zoals je wilt). Om idd de batterij van je eigen telefoon te sparen. :)