20 Reacties
vorig jaar
Wij gaan waarschijnlijk voor de Philips Avent of een Elro. We wouden eentje met beeldscherm en app. Ik vind het ook een lastige keuze!
vorig jaar
Wij gaan voor die van maxi cosi gaan! Je kan meerdere schermen nemen op termijn, je kan de app gebruiken en via de app kan je ook andere apparaten van maxi cosi gebruiken wat wij wel handig vinden zoals het nachtlampje welke we ook op onze lijst gaan zetten. Zo kan je op afstand ook bedienen 😊
vorig jaar
Reactie op 1995vantje
Wij gaan voor die van maxi cosi gaan! Je kan meerdere schermen nemen op ter ...
Ahja en je kan van op afstand ook volgen met de app op je gsm als beiden (babyfoon en gsm) verbonden zijn met internet wat ook handig is als je op verplaatsing ofzo bent
vorig jaar
Reactie op EDC95
Philips Avent Connected, kwam eruit als beste babyfoon en nu op bol met eno ...
Maar wel met enorm slechte verbinding, toch?... wij wouden deze ook graag, maar de nieuwe van Philips Avent (met extra functies en verbinding) is nog eens 100 euro duurder.. het jammere bij Philips is ook dat de app blijkbaar betalend is. Maar ik denk dat uiteindelijk elke babyfoon wel nadelen zal hebben. Wij hebben nog steeds niet gekozen (tussen Philips en Elro).
vorig jaar
Reactie op EDC95
Is die app echt betalend? Eerste wat ik ervan hoor!!
Ik denk de camera bekijken niet, maar alle extra's in de app wel? Ik ben zelf ook niet zeker... maar las dit ook op reviews... vandaar dus mijn twijfels ook.
Als iemand het weet, laat het ons dan graag weten, dan overwegen wij deze misschien toch nog (indien de verbinding ook te doen is)
vorig jaar
Reactie op EDC95
Ik vroeg het aan enkele mensen en die zeiden dat het niet betalend is!
Oké. Super, merci!
Dan is het misschien enkel bij de nieuwe dat er extra betaald moet worden voor de functies van de monitoring van de ademhaling met de app enzo :)
vorig jaar
Hey Allen, hier hetzelfde gedacht te veel keuze. Uiteindelijk zit ik hier met een dilemma. Volgens de medewerker van Dreambaby is maxi Cosi see pro heel goed. Maar naar 6maanden is moet je een abonnement nemen voor cry-assit. Maar op bol.com weinig en halve goede reacties. En dan heb ik Kolvy babyfoon pro. Zeer gelijkaardig met de Maxi-Cosi(5€ goedkoper 😅) en meer en betere reacties. Nog mensen die KOLVY babyfoon kennen? Is nieuw sinds vorig jaar.
vorig jaar
Reactie op Eufrasie
Mijn vrienden hadden de maxi cosi see pro ook aangeraden, ga eens aan hun v ...
Wij hebben deze ook gekocht. Abo na 6 maanden is enkel voor cry assist etc., niet voor de gewone functionaliteiten.
vorig jaar
Wij gaan voor een Eufy security camera! Heel veel vrienden van ons zijn hier super tevreden van en is echt mega cheap tegenover sommige babyfoons
vorig jaar
Reactie op Eline npt
Wij deze. Omdat we er heel veel goeie dingen van gehoord hebben en dat je j ...

Hier dezelfde gekocht!