8 Reacties

24 dagen geleden

Wij hebben cr猫me op de muur en zwarte ledikant en commode met gouden greepjes. We vonden wit en cr猫me te spannend 馃槀

24 dagen geleden

Ik heb het nog niet maar ik ga wel voor cr猫me/ beige op alle muren en de muur waar het bedje tegen aan komt krijgt een beige behang met bijv konijntjes of sterren/maan ben ik nog niet over uit 馃檭

24 dagen geleden

Misschien niet echt duidelijk op deze foto maar wij hebben beige.. heel blij mee!

24 dagen geleden

Wij hebben gebroken wit/cr猫me (pointing van Farrow&Ball) op alle muren met daarbij een witte kast, stoel en commode. Het bedje en wandplankjes zijn hout kleurig. Als je wilt kan ik wel wat foto鈥檚 sturen!

23 dagen geleden

Als je een andere neutrale kleur voor je muur zoekt: wij hebben heel licht grijs en eigenlijk is dat wel echt mooi in combinatie met ons wit meubel!

21 dagen geleden

Reactie op Oostende

Als je een andere neutrale kleur voor je muur zoekt: wij hebben heel licht ...
Prachtig! Waar heb je de oplegger vandaan?!

21 dagen geleden

Zolang je cr猫me genoeg met wit laat contrasteren kan het prima. Het wordt wat kil als de kleuren teveel op elkaar lijken. Vervolgens kun je met een leuk accentkleurtje in je assecoires een vleugje extra dynamiek toevoegen. Heb je een lekker moderne look. Grijs combineren met creme is vrijwel nooit mooi. Ik kies altijd het een of het ander. Je maakt er vast wat moois van! Mooie foto's hier btw. Ik moet nog beginnen en ik word wel zenuwachtig van al die prachtige kamertjes hoor ladies! 馃槏

21 dagen geleden

Ik heb dit. Niet heel cr猫me, lijkt donker op de foto maar is gewoon een beetje beige achtig. En met witte meubels helemaal prima馃槉