10 Reacties
één dag geleden
Ik had 50, 56 en 62 in de kast bij mijn 2e en dat ga ik nu weer doen. Mijn dochters waren wel vrij groot bij de geboorte allebei rond de 4 kilo. Dus ik heb bijna geen 50 en ze zijn er zo weer uitgegroeid. Kijk wat je van alles hebt en of je dan echt nog bij moet kopen van 1 maat of dat je uit nood een maatje groter aantrekt.
één dag geleden
Wij hebben kleding gekregen van mijn schoonzus. Daar zitten voldoende setjes van 50, 56, en 62 bij. Van 50 en 56 in iedergeval 6 rompertjes. Volgens mij wat meer.
En we hebben nog wat gekregen.
Wij kiezen het geboorte pakje zelf uit maar voor de rest kopen we niks bij tot na de geboorte. Dan weten we welke maat past en kunnen we kijken hoe snel alles gaat. Het is zo bijgehaald en ze dragen het zo kort..
één dag geleden
Reactie op Carieniepienie
Ik had 50, 56 en 62 in de kast bij mijn 2e en dat ga ik nu weer doen. Mijn ...
Bijhalen gaat sowieso niet hoeven. Had zelf al wat dingen gehaald die we echt leuk vinden en erna zo veel gekregen tis dus meer dag ik wel 20 of 30 rompers maat 50 lange mouw heb hier en weet ik veel hoeveel broekjes en truitjes. Dus ik kies dan wat ik t leukste vind om in de kast te leggen.
Goed idee, maar 62 wel al maar 68 echt nog niet toch? Das toch vaak vanaf maand of 3 pas?
één dag geleden
Reactie op Iet123
Ooh al gekregen, zo fijn he! Ik ben zo dankbaar. En je zou dus 6 rompertjes ...
Ow nee als je meer hebt gewoon neerleggen! Van de 62 dan misschien niet alles maar bijvoorbeeld 4 setjes. En de rest makkelijk bij de hand. Mocht je dan aan die maat toe zijn is dat zo gepakt en kan je de kleine maten omwisselen voor deze.
Wij hebben van andere kleding ook meer en leggen dat ook in de kast/commode. Maar we kopen pas bij als we weten welke maat de kleine nodig heeft en wat we missen (ook afhankelijk van het weer tegen die tijd)
één dag geleden
Reactie op DuurzameMuzieknoot773261
Ow nee als je meer hebt gewoon neerleggen! Van de 62 dan misschien niet all ...
Ohja setjes..das slim om setjes te maken van de kledingstukken hehe. Niet alles is al n setje namelijk. Leuke bezigheid :) nog zat tijd maar ag, tis zo leuk tussen de misselijkheid door. Het past alleen niet in t kleine kastje dat ik heb denk ik, de commode is ook de kleding plek. Maargoed, ga t zien. En anders moet ik selectiever zijn, rest in berging ernaast dus idd zo gepakt. Mar dan weet ik ff hoe ik t best kan selecteren. Ga voor 10 setjes van elke maat,maat 50,56 en maat 62.
Thanks voor het meedenken!
één dag geleden
Reactie op Iet123
Bijhalen gaat sowieso niet hoeven. Had zelf al wat dingen gehaald die we ec ...
Zou 68 zeker niet doen. Je gaat ook richting zomer tegen die tijd, of misschien al wel herfst. Mijn dochter heeft vrij lang in de kleine maatjes gezeten telkens en ging van 62 enorm snel naar 68 en daarna enorm snel naar 74. Echt binnen 2 week ofzo. Terwijl ze daarvoor gerust 1.5 maand deed met een maatje.
één dag geleden
Reactie op Iet123
Ohja setjes..das slim om setjes te maken van de kledingstukken hehe. Niet a ...
Voor t indelen misschien iets om over na te denken. Wij hebben een commode met 3 kleine lades en twee gedeeltes met een plank. In de commode leggen we de basis dingen die nodig zijn voor verschonen en verzorgen. Dus denk aan luiers, doekjes, zalfjes enz en de onderste lagen kleding zoals rompertjes, boxpakjes etc.
Kleding zoals shirtjes, broekjes, truitjes jasjes etc gaat in de kleding kast ernaast.
Als t in de commode er bij past zullen we daar wat meer bij doen, maar in iedergeval de basis
basis.
Dan heeft de kleine de basis aan en kan kleding zo gepakt worden. Daar ook wat meer plek voor de kleding dan in de commode.
één dag geleden
Ik zou ook even kijken hoe alles valt. Kies 1 merk als je basis en leg daar de andere kledingstukken op. Hema valt bijvoorbeeld groot, maar dirkje klein. Dan kan je 62 Dirkje bijvoorbeeld beter bij 56 leggen.