23 Reacties
vorig jaar
Zeker geen wasverzachter. Ik ben alles met Le Chat Bebe aan het wassen en steek alles in de droogkast (meeste kledij is gewoon katoen) tenzij speciale stukken in wol of linnen of slaapzakjes en voetenzakken (deze droog ik aan de draad). Qua graden hou ik mij aan de wasintsructie en ik strijk alles nadien nog eens.
vorig jaar
hoi
waspoeder naturel o% parfum en geen wasverzachter ook niet in de droogkast gewoon ophangen
vorig jaar
Reactie op DoordachteKomeet947805
hoi
waspoeder naturel o% parfum en geen wasverzachter ook niet in de droogk ...
Waarom niet in de droogkast? Op veel kledij staat op het label dat dit wel mag...
vorig jaar
Ik ben ook nog zoekende. Le chat baby is wel duur vind ik.. zijn er goedkopere alternatieven?
vorig jaar
Ik was alles met de gewone le chat zonder parfum etc (ben zelf allergisch aan veel wasmiddelen maar ook gewone zepen). Tot nu toe alles op de draad gedroogd omdat het zo uit kwam...
vorig jaar
Ik gebruik de ene van ecover zero sensitive voor gevoelige huid , me moeder gebruikte die bij me zus vroeger en ze was er heel tevreden mee , wil ook zo 4-5 tal weken voor me uitgerekende datum starten ☺️
vorig jaar
Ik was alles voor de baby met hetgene wat ik voor direst van het gezin gebruik.
Robijn, ook wasverzachter
Bij mijn zoontje ook gedaan en nooit probleem mee gehad.
Zullen kijken wat het nu geeft anders schakel ik over
vorig jaar
Reactie op Mercedes_x
Ik was alles voor de baby met hetgene wat ik voor direst van het gezin gebr ...
Tegen ons werd ook gezegd om gewoon te gebruiken waarmee we alles wassen. En moest het zijn dat ze reageert op het wasproduct dan pas te kijken voor een wasmiddel voor gevoelige huid enz.
vorig jaar
Reactie op Eline npt
Oej amai kom ik achter? 🙈 ik heb nog niets van kleertjes ofzo :p ik kan no ...
Ik zou het niet weten 😂 maar bv ik wil niet na de bevalling gaan rondkijken voor kleren en bestellen ben liever nu al gerust dat ik het al heb en dan nog heb maar aangekocht tot 4 maanden , maar sommige vinden het juist veel beter om erna te kopen en hebben gewoon enkele setjes van maat 50-56 🤷🏻♀️ waar jij je bij goed voelt is het beste ☺️
vorig jaar
Reactie op Mercedes_x
Ik was alles voor de baby met hetgene wat ik voor direst van het gezin gebr ...
Tuurlijk. Ikzelf was het wel met speciaal wasproduct voor gevoelige huid. Ik gebruik sowieso geen wasverzachter omdat mijn vriend dit niet kan verdragen, heeft dan meteen uitslag dus ik dacht neem nu ook maar het zeker voor het onzekere voor ons meisje 🙈
vorig jaar
Wij gebruiken Ecover en gaan dit ook gebruiken voor de kleertjes van de baby.
Omdat we wassen met gefilterd regenwater gebruiken we dus ook geen wasverzachter aangezien het water zacht is. Nu had ik echter gelezen dat regenwater minder goed is voor de baby. Dus toch maar overschakelen naar kraantjes water in combinatie met wasverzachter?
vorig jaar
Even een wasvraagje 🙈 ik ben begonnen met de tetra doeken te wassen maar soms staat er wassen op 40°C en soms op 60°C... wat zouden jullie doen? Heb nu de eerste lichte was op 40°C gedaan want 2 wasjes was echt te weinig om te scheiden... straks deel 2 de gekleurde tetra's maar zou ik deze allemaal durven wassen op 60°C? Ik ben het eigenlijk enkel gewoon van te wassen op 30-40-90°C...