26 Reacties

één maand geleden

Reactie op Snoesjes

Wij gingen naar Florida voor 2 weken. Rondgereisd en in 4 verschillende acc ...
Wij hebben net een ticket naar Florida geboekt begin december. Beetje later dan we gewild hadden omdat t helaas eerder niet kan… maak me wel beetje zorgen om de vlucht en wat als er daar iets gebeurt etc. Ben dan rond de 27-28 weken, denk je dat dat nog te doen is? Hoe heb jij t vliegen ervaren en hoeveel weken was je toen je ging? Lees ook dingen over het zika virus, maar vraag me af of ik me daar echt zorgen over moet maken aangezien er in 2016 volgens mij voor t laatst een (kleine) uitbraak was

één maand geleden

Reactie op ahucuk

Wij hebben net een ticket naar Florida geboekt begin december. Beetje later ...
Wat leuk! Wel de ideale tijd in het jaar om te gaan.. ik was toen ca. 14 weken en vond dat perfect; niet meer misselijk enzo, genoeg energie alleen wat ik al zei het wachten op de airport en lange zitten in het vliegtuig vond ik wel pittig.. zika virus zou ik me niet druk om maken daar. 1 keer zijn we gaan kajakken in de omgeving van de everglades toen heb ik me even goed ingesprayed met muggenspray, maar dit kun je natuurlijk overslaan. Veel plezier alvast! Vind het los van de lange vlucht een ideale bestemming voor tijdens je zwangerschap 🤰🏼

één maand geleden

Reactie op Snoesjes

Wat leuk! Wel de ideale tijd in het jaar om te gaan.. ik was toen ca. 14 we ...
Super! Bedankt voor je reactie!

één maand geleden

Wij gaan wanneer ik 16-17 weken ben 2 weken naar een adult only all inclusive resort in Griekenland, Kos. Nog even met zijn tweeën genieten.☺️

één maand geleden

Ik zit nu in Sri Lanka met 15 weken. 😎 Heel goed te doen. Heel erg het guluk gehad dat ik op dag van vertrek geen last van misselijkheid hebt gehad, maar wel voor zekerheid Suprimal en maagzuurremmers meegenomen. In Sri Lanka geen Zika virus, minimale inentingen nodig en je hebt 'deed natural' dat je als zwangere mag gebruiken als muggen spray. Via Google Maps kan je heel makkelijk zien en lezen hoe iets staat aangeschreven (restaurants en hotels/guesthouses). En zolang je naar de iets bekendere plekken gaat is er genoeg keuze voor goede en schone plekken. Aanrader is wel om kamer te nemen met airco 😉

één maand geleden

Toen ik zwanger was van mijn dochter 2 weken naar Bonaire geweest. Ik was toen 17 weken zwanger. Deze zwangerschap wil ik eigenlijk weer, wij hebben daar familie wonen. Mijn vriend ziet het niet zo zitten om te vliegen met een peuter en dikke buik ( dan 30’weken) dus wordt nog vervolgd .