15 Reacties

één maand geleden

Wij gaan zelf een genderreveal doen met ongeveer 40 man

één maand geleden

Wij gaan een baby borrel doen, met ongeveer 25 man. Maar tevens willen we ook in het stiekem trouwen en dan een mini bruiloftje houden, dus wie er is heeft mazzel haha

één maand geleden

Wij doen ook een gender reveal. Bij onze eerste deden we het met de hele familie. Dat was ongeveer met 80 personen. En nu houden we het bij max 30. Als dat lukt. En de babyshower deden we ook met de hele fam. Nu wil ik het alleen met vriendinnen en nichten enzo🤩

één maand geleden

Baby shower word voor je georganiseerd. Iig hoe ik t ken en wij willen wel een gender reveal weer doen. Bij de vorige was een mannetje of 50 en zou nu ook weer zijn. Daarnaast hebben we een kraamfeest gehouden toen de kleine er was. Daar kwam zo een 100 a 150 man. Weet alleen nog niet of ik dat dit keer weer ga doen 😅 was veel werk vond ik iig.

één maand geleden

Nee, vind persoonlijk een genderreveal echt een grote onzin. Ik hou dat klein met familie en naasten. Maar ieder zn ding he. Vind t gewoon echt n mega poespas voor zoiets te vertellen..

één maand geleden

Hier doet iedereen het op zijn eigen manier. Wij zien ook niet de zin in van een gender reveal, mensen laten komen om het geslacht van jouw baby te horen. Maar andere pakken het groots aan; alles is oke, zolang je er zelf achter staat.

één maand geleden

Reactie op MilaLou

Nee, vind persoonlijk een genderreveal echt een grote onzin. Ik hou dat kle ...
Ik sluit me hierbij aan. Moet er zelf niet aan denken dit met 40 tot 80 man te doen zoals hier geschreven wordt. Vind het erg Amerikaans en overdreven.. voor anderen maakt het geslacht werkelijk niks uit. En voor jezelf hopelijk ook niet. Maar hee, ieder zijn ding en jij komt uit Zuid-Amerika, waar het dus wel gebruikelijk en leuk is? Doe vooral wat jij zelf leuk vindt natuurlijk!

één maand geleden

Ik ga met mijn zoon van 15 een geslachtsbepaling doen en dan de volgende dag met een confetti kanon mijn moeder, zusjes en nichtje vertellen. Babyshower nee geen behoefte aan

één maand geleden

Wij gaan onze gender reveal houden met zo’n 40/50 man.. voor sommige overdreven maar voor ons met allebei een hele grote familie is dit niet zo bijzonder. Die 40/50 man is onze directe familie: broers/zussen/(peet)ouders en hun gezinnen. Baby shower zien we wel. Bij de eerste zwangerschap 2 babyshowers gehad en erg groot gedaan met zowel mannen als vrouwen omdat het voor mijn man net zo bijzonder is. En nogmaals we echt een hele grote familie hebben. Deze keer trekt überhaupt het idee van een babyshower ons niet zo.

één maand geleden

Wij hebben volgende week de gender echo en die week daar op de gender reveal. Dit doen we met een clubje mensen van 15 bij ons thuis. Vrienden en familie. Voor ons doen erg groot, maar vinden dit beide wel heel leuk om te doen! Dit doen we met een taartje met de kleur van het geslacht en kleine lunch. De babyshower wordt als het goed is voor mij georganiseerd ( hoorde ik uit betrouwbare bronnen🫣)

één maand geleden

Wij houden het heel klein, een stukje roze of blauw gebak met wat familie. Max 10 mensen.

één maand geleden

Wij weten het geslacht een paar dagen voor mijn verjaardag. Ik vier mijn verjaardag vervolgens heel leuk met alleen de opa’s/oma en oom/tante. Ipv de gewoonlijke mon chou taart zal er een gender reveal taart komen als verrassing om het zo toch een beetje leuk te vertellen aan een kleine kring. Zelf weten we het dan wel al 😊

één maand geleden

Ik app of bel mijn familie en vrienden nadat we het weten. Bij de eerste kreeg ik een baby shower maar denk heel eerlijk bij de 2e niet meer haha iedereen inmiddels ook moeder en veel te druk met de kleintjes.

één maand geleden

Ik vier komende zondag mijn verjaardag en daar doen we dan ook gelijk de gender reveal, dus eigenlijk een gewone verjaardag met een man of 20-30

één maand geleden

Wij vertellen het aan de familie tijdens de verjaardag van mijn man. Zij weten niet dat we het dan al weten, dus voor hen is het een verrassing. Geen aparte genderreveal dus.