7 Reacties

7 dagen geleden

Wat voor kuur heb je gehad

7 dagen geleden

Reactie op Kirstenzwanger

Wat voor kuur heb je gehad
Ik heb altijd metronidazol gehad

7 dagen geleden

Zeker niet zo laten, en je infectiewaarden laten nakijken in het ziekenhuis. Bij mij heeft het uiteindelijk geleid tot een vroeggeboorte. Het is nooit goed om te lang rond te lopen met een bacterie die over kan slaan naar een infectie😥

7 dagen geleden

Oef deze zal ik zeker wel laten behandelen!

7 dagen geleden

Reactie op Sarsoura

Zeker niet zo laten, en je infectiewaarden laten nakijken in het ziekenhuis ...
Leek mij ook niet goed. Maar echt meerdere mensen zeggen mij het voor nu ook te laten? Meerdere keren naar de huisarts geweest kuren gehad en hielp niet. Dit gekregen omdat ik er wel op stond. Laatst weer kweek laten maken en inderdaad “alleen de bacteriële vaginose” en niks anders. Huisarts wil er niks aan doen. En verloskundige zegt ook dat het een iets grotere kans geeft op vroeggeboorte, maar niet te veel zorgen moet maken. Gynaecoloog zei bij mijn 3e miskraam (mei) dat ik het ook gewoon even zo kon laten, maar nu ik zwanger ben en mij niet serieus genomen voel en kuren niet werken weet ik niet wat ik meer kan doen.

6 dagen geleden

Reactie op Mariska333

Leek mij ook niet goed. Maar echt meerdere mensen zeggen mij het voor nu oo ...
Sterkte en hopen dat het zich niet verder ontwikkeld. Wellicht ben ik te negatief vanwege mijn vroeggeboorte 😔

6 dagen geleden

Ik heb het ook al sinds dik 1.5 jaar. Daarvoor nooit ergens last van gehad. Maar het komt en gaat. Merk in mn zwangerschap dat ik er ook steeds last van heb. Rond 6 weken 1 kuur gehad en daarna is een ong een maand weg en komt het weer. Ook geenidee wat je er aan kan doen.. 😅