7 Reacties

24 dagen geleden

Vogue carry 3 🙏

23 dagen geleden

Ik heb helaas geen tips voor je, maar ik zou iig niet voor een Vogue gaan. Dit bericht is van vorige week. https://www.nvwa.nl/productveiligheid/nieuws/2024/09/18/nvwa-vogue-staakt-handel-en-roept-bakfietsen-terug

23 dagen geleden

Dat kan in een Urban Arrow en Gazelle sowieso een Maxi cosi en 2 zitjes!

23 dagen geleden

Vogue Carry 2! Hebben wij nu 1,5 jaar en echt de beste aankoop ooit. Lekker ruime bak en hier ook een 3e op komst en past prima!

23 dagen geleden

Wij hebben afgelopen weekend gekeken voor een bakfiets. In de Gazelle past een maxi cosi en 2 kindjes op het bankje. Ook in de Urban Arrow en Lovens. Volgende week hebben we nog een proefrit staan met een Dolly bakfiets. Volgens hun website past daar ook een maxi cosi+2 kindjes in. Tot nu toe hebben wij voorkeur voor de Gazelle!

23 dagen geleden

Wij hebben een Larry vs Harry bullitt. Hier passen 2 kindjes voorin, een achterop en een op de stang. Wij gebruiken een Thule hangmat voorin voor de baby straks, maar een steco met maxicosi past ook. Wel vraag ik me af of je een bakfiets voor €3000 euro kan kopen.. die van ons was alleen al €4500 en niet eens elektrisch (voor ons prima te doen)

23 dagen geleden

Urban Arrow! Prijzig, maar ik vind het de investering meer dan waard. Kijk ook eens op upway.nl voor goeie tweedehands bakfietsen, waaronder Urban Arrow.