5 Reacties

één maand geleden

Ik heb ook denk last van echt heel lang me onder bruik rug helemaal als je bukt of veel loopt volgens mij kan zo band vragen via huisarts

één maand geleden

Proberen rustig aan te doen ik doe dan als veel last heb ff me benen in de lucht veel uit rusten niet te druk maken voor je zelf

één maand geleden

Het enige wat bij mij helpt (maar wel heel goed) is een warme kruik. Hoop dat het helpt!

één maand geleden

Misschien een blaasontsteking uitsluiten? Dat maakt bij mij de bandenpijnen net even wat heftiger... Verder zou je een buikband kunnen proberen ( niet te vaak gebruiken)

één maand geleden

Een balans vinden tussen rusten en bewegen is bij bandenpijn heel belangrijk maar ook heel lastig. Ik ben soms ook nog steeds zoekende hierin. Als je pijn krijgt, is het beste om meteen op je rug te gaan liggen op bed/bank. Halfuur rusten moet de pijn langzaamaan wegtrekken. Daarnaast helpt het om met een kussen tussen de benen te slapen, op een balans kussen te zitten en als je geen pijn hebt, bekkenoefeningen te doen. Zo houdt je alles toch een beetje stevig. Hopelijk kan jou dit een beetje helpen🪷