2 Reacties

3 maanden geleden

Er is niks wat je verkeerd kan doen! Als een zwangerschap een miskraam wordt heeft dat niks te maken met iets wat je verkeerd zou hebben gedaan!! Dat is iets wat mij heel erg op mijn hart is gedrukt tijdens mijn miskraam. Ik weet ook 100% zeker dat ik er alles aan heb gedaan om de zwangerschap goed te laten verlopen. Zolang je je houd aan de standaard dingen zoals niet roken niet drinken en geen rauwe producten eten heb jij er alles aan gedaan om het goed te laten verlopen! Als je moeite hebt met wat wel of niet te eten of te drinken download dan de app zwangerhap die helpt mij heel goed als ik boodschappen ga halen of uit eten ben. Slik foliumzuur minimaal tot 10 weken (mag volgens mij ook langer) en evt vitamine D. Laat je hb na kijken bij de huisarts of je genoeg ijzer binnen krijgt zo weet je zeker dat je zelf er alles aan hebt gedaan om voor jezelf en je kindje te zorgen😊 Nogmaals mocht het toch miskaan onthou dan alsjeblieft dat het absoluut niet ligt aan jou of iets wat je verkeerd zou hebben gedaan! Je lichaam werkt juist zoals het zou moeten en zorgt er voor dat als er iets mis gaat (miss raar om te zeggen) wordt opgeruimd. Probeer vooral te genieten van je zwangerschap ❤️❤️❤️🍀

3 maanden geleden

Awh wat een ontzettend lief en uitgebreid antwoord! Dit helpt mij heel erg, is inderdaad vooral het mentale stuk wat ik gewoon moet loslaten. Ik doe er zelf inderdaad echt alles aan wat kan om het goed te laten verlopen. ❤️❤️. Echt heel lief je antwoord!